Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

παραμυθια και αλλα περιεργα

που λες, ειναι ασχημο να μη πιστευεις πια στα παραμυθια.
ουτε σε ο,τι μαγικο κι αερινο μπορει να σου ειχαν αφησει καταλοιπο
κανοντας σε να πιστευεις εστω και για λιγο,
(οσο σου παιρνει να ανοιγοκλεισεις τα ματια)
-ιδιως εκεινες τις βραδυνες ωρες, που ολα ειναι ησυχα και ακους μονο ανασες στο δωματιο-
οτι ισως εχεις κι εσυ κατι απο μια κοιλαδα χαμενη μεσα σε ξεφωτα
που κυκλοφορουν μονοκεροι, ξωτικα και δεντρα που μιλανε.

ειναι ασχημο να ανακαλυπτεις πως τελικα εισαι μονο.. ενας ανθρωπος.

αλλα ελα να μιλησουμε για κεινες τις στιγμες.
τις μικρες.
που δεν διαρκουν περισσοτερο απ'ο,τι σου παιρνει να ανοιγοκλεισεις τα ματια
κι ομως, φτανουν για να ειναι ολα ξεκαθαρα, εστω για οσο διαρκουν μονο,
μεσα στο μυαλο σου

δεν υπαρχει τιποτα μπερδεμενο.
τιποτα αλλοιωμενο ή μισοκρυμμενο πισω απο παρωπιδες
φανερες ή μη
δικες σου ή των αλλων
πραγματικες ή φανταστικες.
δεν υπαρχουν ερωτησεις.

οι απαντησεις σε χιλιαδες ερωτηματικα,
οι πραγματικες εικονες χωρις τη θολουρα,
ειναι ολα εκει
στον μαυρο καμβα που εχεις μπροστα σου
τη μια στιγμη που οι πανω βλεφαριδες φιλανε πεταχτα τις κατω
καταδικασμενες να χωρισουν και παλι σε λιγο.
αιωνια σχεση απο αποσταση.
μια στιγμη διαυγειας με ολες τις απαντησεις μπροστα σου.
κι υστερα, οταν οι βλεφαριδες χωρισουν παλι
ολα ειναι οπως πριν.




(γεια σου ρε χρυσακι με τις κομματαρες σου)

30 σχόλια:

  1. κι υστερα, οταν οι βλεφαριδες χωρισουν παλι
    ολα ειναι οπως πριν

    ...και τα 'χεις πάλι ξεχάσει όλα αυτά...
    πώς θα γίνει να κρατήσει αυτή η στιγμή λίγο παραπάνω;
    μού λείπει εκείνο το κορίτσι που πίστευε σε όλα αυτά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω θυμωνω με εκεινα που εκαναν αυτο το κοριτσι να εξαφανιστει..

      Διαγραφή
  2. Μ' άρεσε! Δεν προσθέτω τίποτα, τι να προσθέσεις σ΄ενα παραμύθι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είσαι η μοναδική "Φανή"...
    Ότι λες, είναι ζυγισμένο...
    Τόσο πολύ δίκαια...
    Φιλάκια μικρό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερά αυτά που γράφεις και σε συνδυασμό με το τραγούδι μου έδωσαν έμπνευση. Παίζει να έχω γράψει τους καλύτερους μου στίχους μέχρι τώρα.

    Είσαι απίστευτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ανεβασε τους στο μπλογκ σου! :)
      σ'ευχαριστω, χαιρομαι που σου αρεσαν!

      Διαγραφή
  5. ω μαν.. στιγμές αιωνιότητας αυτές που λες
    'να 'ταν κι άλλο' :ρ
    αυτή η 'διαύγεια', πράγμα που από σένα εδώ και καιρό μπόρεσα να ονοματίσω(χα!), πού πάει και τρυπώνει ε; ωραία τύπισσα, φευγαλέα, σαν όνειρο..
    *μαν, την κομματάρα κι εγώ την ψάρεψα από μία εκ της καλύβας μανίτσα, οπότες καταλαβαίνεις την σύμπλευση που ήδη υπάρχει στο φάμιλυ έτσι;; :ppp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα θα περασουμε ωραια στη καλυβα ντε!
      κ στο καφενειο μας!

      τη βλεπεις που παει ετσι..? χωνεται αναμεσα στο ζευγαρι (τις βλεφαριδες ντε) τη στιγμη που ερωτοτροπουν, λιγο πριν χωριστουν κ παλι!

      Διαγραφή
    2. αχ θα μερακλώσω τώρα στην ιδέα! :ρ

      ..η άτιμη χαχα, πού βρήκε!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφο κείμενο. Το ολιγόλεπτο παραμύθι στην ωμή καθημερινότητα φαντάζει παράδεισος... θα ήθελα όμως την ερμηνεία σου όταν ανάμεσα στις δύο βλεφαρίδες μεσολαβεί ένα δάκρυ τι ακριβώς συμβαίνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω :)

      χμ.. μ'εβαλες σε σκεψεις..
      πιο λυρικα, ισως ειναι η αντιδραση στην εικονα που εχουμε μπροστα μας αυτη τη μικρη στιγμη που ανοιγοκλεινουν τα ματια, ή η ιδια η εικονα που φευγει..
      εσυ τι νομιζεις?

      Διαγραφή
    2. Θα ταυτιστώ με τη δική σου ερμηνεία Φανή. Ίσως το δάκρυ αποτελεί έναν πιο γλυκό τρόπο περάσματος από το παραμύθι στην πραγματικότητα...

      Διαγραφή
  7. το να μην θες (όχι εσύ γενικά μιλάω) να δεις την πραγματικότητα, όσο σκληρή κι αν είναι , σου αφαιρεί την δυνατότητα να δεις και την ομορφιά της. διότι μαζί με την ασχήμια, πάει παρεούλα και η ομορφιά. κι υπάρχουν τόσες ομορφιές να ανακαλύψουμε κι ας βαραίνουν τα πόδια από την καθημερινή ασχήμια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειναι κριμα ομως να αλλοιωνεται αυτη η ομορφια απο τη πολυ ασχημια..

      Διαγραφή
  8. είναι στο χέρι μας για το που θα εστιάσουμε. διότι όση χρυσόσκονη κι να βάλουμε...

    Ασχήμια φυσικά και υπάρχει, και είναι και πολλή. Όμως διαφορετικά δεν θα εκτιμούσαμε την ομορφιά. Είναι κάτι σπάνιο και εφήμερο.

    Η αγάπη είναι κάτι όμορφο. Και σπάνιο. Δεν είναι δυνατόν να την απαρνηθούμε για την απανθρωπιά... Ούτε να την αλλοιώσουμε. Η ομορφιά της είναι υπόγεια. Την ζεις. Απλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΗΜΕΝΟΥΛΙ ΜΟΥ!
    ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΙΚΡΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!
    ΥΠΟΜΟΝΗ Ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μου αρεσει οταν δεν μου κουνας δασκαλιστηκα τον δεικτη... σε προτιμω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελα τωρα, παραδεξου οτι ειναι κι αυτο μερος της γοητειας μου που σε σαγινευσε, αφου ξερω οτι σ'αρεσει :P

      Διαγραφή
    2. https://www.youtube.com/watch?v=bOsjCjueTO8

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. μερσυ :)

      εδω και καιρο δεν μου εμφανιζει το μπλογκ σου. βασικα μου βγαζει μονο το lay out σου. επειδη μου τυχαινει κ σε αλλα μπλογκς, απ'ο,τι εχω καταλαβει φταιει ενα προγραμμα που εχουν για τραγουδια. το εχεις κι εσυ?

      Διαγραφή
  12. https://www.youtube.com/watch?v=KZ7V91EI7wA
    Τα παραμυθια μου αντεχαν τωρα δεν αντεχω εγω.. ειναι σαν το
    ''Kαποτε προσπαθουσα να αλλαξω τον κοσμο..Τωρα προσπαθω να μην αλλαξω εγω'' (Noviembre)

    Γαμημενη προσγειωση στην πραγματικοτητα!

    Παραμυθι και μαγεια μονο. Θελω τη ζωη μου ετσι, science of sleep.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άντε! Ακόμα να συνέλθεις από το...σοκ των εξετάσεων;!
    Αφού, πάει, πέρασε κι αυτό!
    Γράφε λέμε!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πέστο στους δικούς σου και προς όλες τις κατευθύνσεις.
    Τελειώσατε, όχι μόνο τα κουμπιά των υπολογιστών σας που θα τιναχτούν στον αέρα αλλά κι εσεις που θα στέλνετε μηνύματα ο ένας στον άλλον απο την Ευελπίδων. Ούτε άχνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απειλες χωρις ονοματακι?
      αλλα το ιντερνετ δεν ειναι κ τοσο ανωνυμο ξερεις.
      και το υφακι αλλου.
      δεν εχω δικους μου, ο καθενας εδω μεσα, κι εγω μαζι, αντιπροσωπευει τον εαυτο του και μονο.
      και τουλαχιστον εμεις δεν γραφουμε ανωνυμα.

      Διαγραφή