Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

Παει κ το '13..

Χαθηκα, το ξερω το ξερω, αλλα θα συνεχισω να ειμαι χαμενη για λιγο ακομα. Με τετοιο κρυο, ειναι ωρα για αγκαλιες, χουχουλιασμα κ μελομακαρονα..

Δεν ξερω πως να αποχαιρετησω αυτη τη χρονια. Για μενα ηταν ομορφη σε ολα τα επιπεδα. Και μεσα απ'αυτη την ομορφια, μου εμαθε ενα σωρο πραγματα για μενα.
Πραγματα που δεν ηξερα οτι εχω
Πραγματα που δεν θυμομουν οτι εχω
Πραγματα που εκανα πως δεν θυμομουν οτι εχω.

Ειναι πολυ ευκολο να ειναι καποιος αχαριστος. Εχοντας ομως διπλα σου ανθρωπους που ενδιαφερονται για σενα περισσοτερο απ'ο,τι ενδιαφερεσαι εσυ για τον εαυτο σου, μαλλον πρεπει να παραδεχτεις οτι καποιος ηταν πολυ γενναιοδωρος μαζι σου..
Εγω λοιπον μονο ευχαριστω εχω να πω..

Η χρονια αυτη εφερε ο,τι επρεπε να φερει, εδιωξε οτι περισσευε κ τωρα, λιγες μερες πριν τη δυση της, κοιτωντας το στολισμενο χριστουγεννιατικο δεντρο, σκεφτεσαι οτι καθε φυλλο απ τα κλαδακια του, ηταν κ ενα χαμογελο ζωγραφισμενο στα χειλη σου..

Καλες  γιορτες :)





75 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές μικρό μου, μα να ξέρεις πως, (και) αυτή η χρονιά, για πάρα πολλούς ήταν τραγικά δύσκολη και μάλλον τους αφαίρεσε, παρά τους πρόσθεσε πράγματα. Ήταν πολύ ευχάριστο, που για σένα ήταν αν μη τι άλλο, "ελαφρυντική" κι απόδιωξες τα "βαρίδια". Έχω κι εγώ κάτι "βαρίδια" που δεν μπορώ να τα εξαφανίσω από δίπλα μου, με τίποτα.....:(( Καλές γιορτές αγαπάκι μου και να περάσεις τέλεια!! Τα λέμε! Γλυκό φιλάκι! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν θα ελεγα οτι το ξεχναω ουτε μερα.. αλλα πρεπει να αναφερουμε κ τα ομορφα πραγματα που μας συμβαινουν στη ζωη, αλλιως μαλλον θα μας θεωρησει αχαριστους κ δεν θα μας ξαναστειλει τιποτα.. αλλωστε μιλησα για εκεινους στη προηγουμενη αναρτηση, αντι απαντησεων σε χριστουγεννιατικο μπλογκοπαιχνιδο που κυκλοφορησε εκεινες τις μερες..

      καλη χρονια κυρια μου! φιλια!

      Διαγραφή
  2. Όντως αισθητή η απουσία σου
    αλλά μας αποζημίωσες και με το παραπάνω
    Εύχομαι καλές γιορτές με αγάπη υγεία ελπίδα
    και επίτευξη κάθε ποθητού στόχου

    Να περάσεις όμορφα με όσους πολύ σε αγαπούν
    Πολλά φιλιά εορταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονια πολυγραφοτατη μου, ελπιζω να ηταν ομορφες οι γιορτες σου, να τις ντυσεις με μαγικες λεξεις κ να μας τις σερβιρεις σε ποιηματα!
      φιλιααα!

      Διαγραφή
  3. Μα τι καλά Φανή μου, τι καλά...
    Όταν ξεφορτωνόμαστε βαρίδια η ζωή κυλά πιο όμορφα και σίγουρα πιο ανάλαφρα, φτάνει να έχουμε την εσωτερική δύναμη και την τόλμη να το κάνουμε!
    Και αυτό το ευχαριστώ, πρέπει όλοι να μπορούμε να το πούμε, γιατί από τα δύσκολα μαθαίνουμε για μας!
    Προσωπικά, ανακάλυψα μια άλλη Φανή, μια ώριμη και συνειδητοποιημένη Φανή!
    Εύχομαι αυτές οι γιορτές να γεμίσουν τη καρδιά σου χαρά και αγάπη!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ισως κ λιγο πιο σκληρη, αυτο μαλλον παει στα μειον ομως..
      σας ευχαριστω πολυ :)

      ευχομαι κ οι δικες σας γιορτες να ηταν ομορφες, ζεστες κ να σας γεμισαν καινουριες αναμνησεις, συντροφια στους δυσκολους καιρους!

      φιλια πολλα! :)

      Διαγραφή
  4. καλά τα λές....καλά χριστούγεννα και καλές γιορτές.. υγεία ,αγάπη και ότι επιθυμείς για το νέο χρόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επισης Δελφινακι! καλη χρονια σου ευχομαι!

      Διαγραφή
  5. Μακάρι λοιπόν το 14 να είναι το ίδιο ή και ακόμα καλύτερο από το 13 για σένα! :)

    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και για σενα μικρε φωτογραφε! καλη χρονια!

      Διαγραφή
  6. καλες γιορτές κι από μένα με υγεια!
    πολλά φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το 13 έχει από μόνο του μια γρουσουζιά.Έτσι λένε τουλάχιστον οι λίαν προληπτικοί.Τέλος πάντων, ας κρατήσουμε όμως απ' όλα την αγάπη που νιώσαμε και χαρίσαμε.Κι αγάπη υπάρχει παντού γύρω μας, αρκεί μόνο να μη σκεφτόμαστε τον εαυτό μας!
    Το κείμενό σου πολύ όμορφο κι ευαίσθητο!
    Να περάσεις χαρούμενες κι ευτυχισμένες γιορτές καλή μου Φανή, με υγεία πάνω απ' όλα και πολύ αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονια σας ευχομαι!
      ομορφες στιγμες υπαρχουν παντου, να τις αναγνωριζουμε κ να μη τις λερωνουμε με γκρινια!

      Διαγραφή
  8. Τεράστια αρετή η ευγνωμοσύνη κορίτσι μου γλυκό!
    Πόσο όμορφα αισθάνθηκα διαβάζοντας σε!
    Φεύγω χαμογελαστή. Ένας άνθρωπος ευτυχισμένος με όσα έχει! Τι πιο όμορφο;
    Φιλιά πολλά!
    Εύχομαι και το 14 να είναι το ίδιο γενναιόδωρο για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονια Αριστεαααα μου :)
      παλια δεν αναγνωριζα οσα ειχα κ γκρινιαζα για βλακειες νομιζοντας οτι η ζωη ειναι αλλου.. μετα ταρακουνηθηκα κ καταλαβα κ οπως ειπα κ στη Πετρα πιο πανω, δεν γινεται να μην αναγνωριζουμε ή χειροτερα, να 'ποινικοποιουμε' τα ομορφα πραγματα που μας στελνει η ζωη,ειδικα σε δυσκολους καιρους, γιατι αυτο ειναι αχαριστια κ η ζωη δεν τη συγχωρει την αχαριστια..

      σε φιλω γλυκα κ σε πασπαλιζω με αχνη ζαχαρη!

      Διαγραφή
  9. Χμ.. είτε το πιστεύεις είτε όχι, με έβαλες σε σκέψεις για το πως θα αποχαιρετήσω τη χρονιά αυτή.. πωπω! πως πέρασε και αυτή! :)
    Μου άρεσε πολύ το κείμενό σου Φανή μου! Να λείψεις όσο θες και να περνάς όμορφα! Οι μέρες αυτές είναι για όλα όσα γράφεις και κυρίως για αγάπη και θαλπωρή!
    Χαίρομαι που η χρονιά αυτή ήταν τόσο καλή μαζί σου! Εύχομαι και ο επόμενος χρόνος να κυλήσει εξίσου όμορφα! Καλές γιορτές γλυκιά μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παλομακιιι, σ'ευχαριστω πολυ! καλη χρονια σου ευχομαι, ζεστη, χουχουλιαρικη κ ηρεμη..

      φιλια!

      Διαγραφή
  10. Μια ευχάριστη έκπληξη είναι οι σκέψεις σου κοριτσάκι μου και χαίρομαι τόσο πολύ για σένα .Εκανες το αυτονόητο ξαλάφρυνες από ΄΄αχρηστα βάρη΄΄ που πολλοί ακόμα τα κουβαλάμε .
    Εύχομαι να περάσεις καλά και να κρατάς ότι σου αξίζει
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονιααααα :)
      κ το '14 να ξεφορτωθειτε ολα τα αχρηστα βαρη, για να τσουλισει πιο ομορφα... εχουμε ολοκληρο χρονο μπροστα μας να τα διορθωσουμε ολα!

      φιλια!

      Διαγραφή
  11. καλές γιορτές,με υγεία και χαμόγελο εύχομαι Φανούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονιααααα κοριτσι! :)
      ο,τι καλυτερο ευχομαι!
      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  12. χαιρομαι για σενα φιλη μου!
    καλες γιορτες!
    με υγεια!
    και το νεο ετος να ειναι εξισου καλο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονιαα!
      μακαρι να ειναι εξισου καλο, για ολους!
      φιλια!

      Διαγραφή
  13. Σου εύχομαι το νέο έτος να είναι ακόμα καλύτερο από το παλιό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φανούλα, καλές γιορτές! Εύχομαι πάντα μόνο "ευχαριστώ" να χρειάζεται να λες στους ανθρώπους που έχεις γύρω σου.
    Ένα χαρούμενο 2014 με υγεία και ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρε, ας λεμε κι αλλα πραγματα, αλλα να μη ξεχναμε να χωνουμε κ ενα 'ευχαριστω' καπου αναμεσα!
      καλη χρονια ευχομαι! φιλια!

      Διαγραφή
  15. Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες Φανή μου, δεν επιτρέπεται να μιζεριάζουμε ούτε να φθονούμε συνανθρώπους μας εξ αιτίας της κρίσης κι αν συμβαίνει να φύγουν να πάνε αλλού μαζί με το -13! Σου Εύχομαι Φανούλα μου, Χρόνια πολλά, Καλές γιορτές με Υγεία! Η χαρά, το χαμόγελο κι η ευτυχία να πλειοψηφούν στη ζωή σου!
    Ευδόκιμες Ευχές σε όσους αγαπάς και καλή ανάπαυλα!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω, τι ωραιο μηνυμα!
      ετσι ειναι, το εγραψα κ πιο πανω στη Πετρα κ στην Αριστεα, ειναι αχαριστια να μην αναγνωριζουμε τα καλα, μικρα η μεγαλα, που στελνει η ζωη, ειδικα σε δυσκολες εποχες..

      φιλια πολλα!:):)

      Διαγραφή
    2. καλη χρονιααααααα δεν σου ειπα! :)

      Διαγραφή
  16. Τελικα διαπιστωνω
    πως ηταν η χρονια
    του ξεκαθαρισματος
    για ολους μας.
    Πφφφφφ....πολλα σκουπιδια ειχαν μαζευτει ε?

    καλησπερολουλουδογκιμεευχεςχουχουλιαρικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπως λεει κ ο στιχος 'τα σκουπιδια βγαλαμε εξω απο το σπιτι μας'.
      ας παρει ο καθενας τον δρομο του κ ας ειναι καλα. δεν κραταμε κακιες.

      καλη χρονια κοριτσι! φιλια!

      Διαγραφή
  17. Είναι πολύ όμορφο να ευχαριστείς γι 'αυτά που έχεις και πολύ απλά να μην ζητάς άλλα,τότε μόνο καταλαβαίνεις τη μαγεία των "δεδομένων" .
    Χρόνια σου πολλά Φανή μου με υγεία,εύχομαι ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει όλα τα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως μιραντακι! κ σε μια εποχη που δεν δινει κ πολλα καλα, ειναι αχαριστια να μην ευχαριστουμε για οσα εχουμε..

      ομορφη, ζεστη κ γλυκια χρονια σου ευχομαι!
      (το ζεστη παρτο κ κυριολεκτικα τωρα το χειμωνα!χεχε!)
      φιλια!

      Διαγραφή
  18. Πολύ γλυκό αλλά και πολύ τυχερο εισαι κορίτσι...
    εύχομαι και το 14 να ειναι ακομα καλύτερο...
    χρόνια πολλά!
    καλές γιορτές!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονια μυστηριο κοριτσι! σου ευχομαι οση τυχη θελεις για το '14..
      σε φιλω!

      Διαγραφή
  19. Εύχομαι το 14 να είναι ακόμη καλύτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και όμως έχει μια αισιοδοξία όλο αυτό που περιγράφεις. Μα μια αισιοδοξία! Να είσαι καλά Φανούλι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο ηθελα, 'ενα ζεστο νοτια στη καρδια του χειμωνα'..
      καλη χρονιαα!

      Διαγραφή
  21. καλή Πρωτοχρονιά,
    ελπίζω να περνάς καλά :)
    μου έλειψες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονιαααααα κοριτσι! :)
      λιγο οι γιορτες, λιγο μια εργασια κ λιγο μια ελαφρα δηλητηριαση, περασαν οι μερες!
      θα επανελθω (μαλλον :P)
      φιλι!

      Διαγραφή
  22. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Φανούλα μου,με υγεία,ευτυχία,αγάπη αισιοδοξία και ψυχική ανάταση μέσα απο την καρδιά μου καλή μου φίλη!!την αγάπη μου σου στέλνω..φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αγαπημενη μου Kate, σ'ευχαριστω πολυ! δεν με ξεχνας, ακομα κ τωρα που ειμαι χαμενη!
      καλη χρονια κ σε σενα ευχομαι, απο καρδιας.. υγεια κ ηρεμια πανω απ ολα!
      σε φιλω!

      Διαγραφή
  23. Γλυκουλίνι μου, καλή χρονιά κι ο,τι ποθεί η όμορφη και ποιητική καρδούλα σου!! Σε φιλώ γλυκά ντε! :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλη χρονιααααααααααααααααα ντε! γεματη ζαχαρη αχνη και στολιδια! αυτα δεν μας τα παιρνουν προς το παρον!
      φιλι!

      Διαγραφή
  24. Πολύχρονη γερή κι ευτυχισμένη Φανούλα μου!να σε χαίρονται στην οικογένειά σου,οι φίλοι σου κι εμείς στην μπλογκογειτονίτσα μας!!ότι επιθυμείς φίλη μου!να περάσεις όμορφα και γλυκά στην γιορτούλα σου καλή μου φίλη!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kate μου, kate μου, kate μου, σ'ευχαριστω πολυ πολυ που με σκεφτηκες! :)

      πολλα πολλα φιλια κ μεγαλη αγκαλια!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά για τη γιορτούλα σου!
    Οι ομορφότερες ευχές να σε ακολουθήσουν και αυτό τον χρόνο!
    Εύχομαι, υγεία, χαρά, φως, αγάπη σε όλες τις καρδιές!
    ΑΦιλάκια και καλά να περάσεις σήμερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω πολυυυυυυυυυ που με σκεφτηκατε! :)

      καλη εβδομαδα και καλο μηνα να εχουμε! :)

      φιλια πολλα πολλα!

      Διαγραφή
  26. Φανούλα μου, Χρόνια σου Πολλά, με Υγεία! Να ομορφαίνεις πλουτίζοντας τον εαυτόν σου μ' εκείνα που επιθυμείς, που ελπίζεις, που στοχεύεις!
    Να έχεις μια πολύτιμη βραδιά και μια εξαίσια εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά καρδιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατερινακι μου σ'ευχαριστω πολυυ!! :)
      ελπιζω να βγηκες χθες στις 12 να κανεις ευχουλα, λενε οτι ανοιγουν οι ουρανοι το βραδυ των Θεοφανείων...

      καλη εβδομαδα σου ευχομαι κ σου στελνω πολλα φιλια πασπαλισμενα!

      Διαγραφή
  27. Φανούλα μου , χρόνια πολλά ψυχούλα μου για την γιορτή σου! Υγεία, αγάπη και πρόοδο σου εύχομαι!
    Επειδή δεν ξέρω αν θα μπεις αύριο, έχε το νου σου! Ξεκινάει το 2ο Συμπόσιο ....θέλω την πένα σου , αυτή που αγαπήσαμε ναι;
    Φιλάκια!

    Και το θέμα θα το λατρέψεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλως τη μου :)
      μερσυ μποκου! (ειμαι κ πολυγλωσση! )

      την ειδα την αναρτηση σου, αλλα δεν νομιζω να συμμετασχω αυτη τη φορα, εκτος κι αν με πιασει κανενας ξαφνικος οιστρος.. :( ξεκινησε η σχολη και εχω καταπιαστει με 2 εργασιες που θεματικα ειναι τελειες, πρακτικα ομως με εχουν διαλυσει, συν οτι το αλλο σ/κ ξεκιναει η χαμενη εξεταστικη.. ετσι για να γουσταρουμε.. οπως καταλαβαινεις, πιασαμε αραχνες!
      θα περασω να ψηφισω σιγουρα ομως!

      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα Φανούλα και χρόνια πολλά! Σε βρήκα τυχαία και διάβασα αρκετά! Μου αρέσει το γράψιμό σου!Εύχομαι επιτυχίες σε ότι κάνεις κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω πολυ και καλως ηρθες! :)
      με πετυχες σε μια περιοδο που απεχω λιγο απο το μπλογκ λογω τρεχαματος, αλλα θα σε 'επισκεφτω' συντομα!!

      καλη εβδομαδα :)

      Διαγραφή
  29. Καλή χρονιά φανή μου!
    Ακόμα πιο ευτυχισμένη από το 2013...!
    χαθήκαμε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστω Ανδρεα! καλη χρονια κ σε σενα!
      χαθηκαμε ναι, ειμαι γενικα χαμενη απο το μπλογκ.. οταν κανει ο ενας διαλειμμα, επιστρεφει ο αλλος μου φαινεται! :P
      :)

      Διαγραφή
    2. Υγεία να 'χουμε, (κυρίως ψυχική...), κι όλα τα άλλα έρχονται!
      Αν πάντως επιθυμείς να παραλάβεις ένα βραβείο, σε περιμένει στο φτωχικό μου!
      ...
      Καλό σαββατόβραδο!

      Διαγραφή
  30. Εύχομαι να 'σαι καλά!Πέρασα καλή μου Φανίτσα να σε σκουντήσω μ' ένα δωροβραβειάκι φιλίας κι αγάπης μέσα απ' την καρδιά μου!Θα χαρώ πολύ να το δεχτείς!Να περνάς καλά και να χαμογελάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ευχαριστω πολυ που με θυμαστε! :)
      το δεχομαι με χαρα, αλλα θα αργησω αρκετα να κανω εδω τη παραλαβη...

      καλο απογευμα! :)

      Διαγραφή
  31. Εντάξει, είπαμε ότι έχεις διάβασμα και καλή επιτυχία, αλλά που είσαι;;;; Φιλί! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε
      τελειωσα με την εξεταστικη, τις εργασιες κλπ, αλλα ειμαστε σε διασταση με το μπλογκ, επαναπροσδιοριζουμε τη σχεση μας :p
      φιλι!

      Διαγραφή
  32. φανή τι λέει θα γράψεις τίποτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχω ιδεα :/
      τη μια λεω να ξαναρχισω, την αλλη δεν πλησιαζω καν.. θα δειξει..:/

      Διαγραφή
  33. ήρθε η καινούρια χρονιά. βγήκε ο ήλιος. μεγάλωσε πια η μέρα. η Φανή; θα φανεί; :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!
      αφου φανηκες εσυ, επιβαλεται!
      σιγα σιγα..
      :)

      Διαγραφή
  34. Και έτσι που πάει, θα φύγει και το 14 και η Φανή δε θα φανεί!
    Ελπίζω μόνο να είσαι καλά!
    ΑΦιλάκια και καλή άνοιξη! :)))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περιεργες μερες,περιεργη διαθεση, περιεργη (ξανα)εξεταστικη..επεσαν ολα μαζι! αλλα κανω ενα βημα τη φορα για το μπλογκ, προς το παρον αλλαξα την εμφανιση, θα ερθει κ η αναρτηση! :P
      φιλια πολλα :)

      Διαγραφή
  35. Πέρασα να αφήσω ένα ανοιξιάτικο "γεια"... και ένα αίτημα ολικής επαναφοράς σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουφ ουφ, σαν να αργησα λιγο..
      σ'ευχαριστω! :):)

      Διαγραφή
  36. Ok! Φανή...
    Ηρέμησα κομμάτι...
    Όλα καλά να πάνε με την εξεταστική και μη σε νοιάζει για το blog σου!
    Προς το παρόν, το πατσ-work του φόντου, προετοιμάζει για τα "κομμάτια που θα ενωθούν", όταν έρθει η ώρα!
    ΑΦ! και καλή δύναμη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!Να περάσεις χασρούμενο κι ευλογημένο Πάσχα με την οικογένειά σου!Δε θέλω να σε αγχώσω, αλλά μας έχουν λείψει οι δημοσιεύσεις σου!!!Να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθως! χρονια πολλα κ σε σας!
      ευχαριστω κ παλι.. :)

      Διαγραφή