Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου 2013

επιστροφη


Γυρισα χθες απο μια μικρη 2ημερη εκδρομουλα.
Το βουνο
το υψομετρο
το πρασινο που σιγα σιγα γινεται καφε στα χερια αυτης της υπεροχης εποχης
το αναμμενο τζακι που μας ζεσταινε μεσα κ εξω
κ αυτη η γνωριμη μυρωδια της υπαιθρου
χρωματισαν με τον καλυτερο τροπο το σαββατοκυριακο μιας κουραστικης εβδομαδας.
Κασκολακι, γαντακια, ζεστο μπουφαν, βολτες, κρασι, φαγητο κ αγκαλιες.
Τι αλλο να θελει κανεις?

Μπαινοντας στην αθηνα βεβαια, η συγκριση του 'που ημουν' κ 'που επεστρεψα' ηταν αποκαρδιωτικη.
Οσο παει αντιπαθω ολο κ περισσοτερο αυτη τη κακασχημη πολη.
Προσωπικα, ζω ωραιες στιγμες, αλλα η ασχημια της υπερκαλυπτει τα παντα.
Εχοντας αφησει πισω μου αυτο




ειλικρινα αναρωτιομουν τι προβλημα εχουν εκεινοι που τους αρεσει αυτη η μιζερη, κακασχημη, βρωμικη πολη.
Σιγουρα αισθητικης.

Αλλωστε, το ειπε κ ο Αγγελακας 
''γρια πουτανα που ξυριζει τα ποδια της
γιναμε αρρωστοι απ'αυτηνα ολοι
ψυχομαμα που σκοτωνει τ'αγορια της
ειναι παραξενη αυτη η πολη..''

 Εγω παντως, στη 1η ευκαιρια εξαφανιζομαι.

Υ.Γ ψιλοχαθηκα απο σας, λογο δουλειας, αλλα σε λιγο αρχιζω δυναμικα τις επισκεψεις στα σπιτικα σας!

φιλια ντε!


44 σχόλια:

  1. καλημερα Φανουλα μου!
    καλα εκανες!
    να ταξιδευεις!
    οι μικρες αποδρασεις ειναι οτι χρειαζετε για να σπαμε τη ρουτινα!
    ναπερνας ομορφα χαρα μου!
    καλη εβδομαδα να εχουμε!
    φιλακια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μ'αρεσουν πολυ τα ταξιδια Κικη μου!
      χρειαζονται βεβαια χρηματα κ χρονο. χρονο εχω μπολικο, τα χρηματα μας λειπουν, αλλα εστω κ 2 μερουλες ειναι ο,τι πρεπει!

      φιλια!

      Διαγραφή
  2. Τυχερή είσαι που καταφέρνεις
    έστω και μικρές αποδράσεις
    Η φύση το φθινόπωρο
    είναι μαγική

    φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ειδικα φετος ημουν πολυ τυχερη γιατι καταφερνα σχεδον καθε 1-2 μηνες να φευγω, εστω κ για λιγο! τωρα αγραναπαυση να μαζεψουμε λεφτα για την επομενη φορα!

      φιλι κι απο μενα!

      Διαγραφή
  3. Εγώ πάλι τη λατρεύω την Αθήνα.. είναι ο παράδεισός μου ειλικρινά! Μου αρέσει η φύση, αλλά για λίγο... δε θα μπορούσα να μείνω πάνω από 2-3 μέρες, κάτι με πιάνει...
    Καλά κάνεις όμως, αν νιώθεις πως σε ξεκουράζει και πως το έχεις ανάγκη, φυσικά και να φεύγεις με την πρώτη ευκαιρία!!!
    Φιλάκια πολλά μικρό μου! Καλή σου εβδομάδα!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι οχι οχι οχι οχι! γιατι μου το χαλας τωρα? :P
      εγω πραγματικα δεν με βλεπω στα 40 μου εδω..στα ορη, στ'αγρια βουνα!

      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  4. Μα, γυρνάνε από ένα τέτοιο μέρος βρε μάνα μου;; (Μεταξύ μας, εγώ σε κάτι παρόμοιο κατοικώ, αλλά δεν στο λέω για να μην σε στενοχωρήσω! :) Φιλί γλυκό!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κοιτα, θα παντρευομουν τον γιο σου, αλλα νομιζω μου πεφτει μικρος, οποτε θα καταφυγω στην υιοθεσια τελικα! που να στειλω την αιτηση υιοθεσιας μου μητερα?? :P
      χεχε!

      φιλι ντε!

      Διαγραφή
    2. Έλα δω να σε πάρω εγώ υπό την προστασία μου!
      Αλλά μη φέρεις κι όλο σου το σόι!! Χαχα!! Φιλάκι!
      (Όσο, για το "άλλο", ολημερίς το κανονίζαμε..:))

      Διαγραφή
    3. σιγα μη τους φερω, θα τους στελνω καρτ ποσταλ! :P
      (πες τα μου να μη στα πω! :P )

      φιλιι!!:)

      Διαγραφή
  5. Φανούλα μου καλησπέρα..κάπως έτσι νιώθω κι εγώ όταν επιστρέφω στην πέτρινη πόλη μας-ακριβώς έτσι ήθελα να πω..η μαγεία της φύσης χαλαρώνει τις αισθήσεις και ανανεώνει την διάθεση..έστω για λίγο.στην πρώτη ευκαιρία εξαφανίζομαι κι εγώ..και είναι πανέμορφη η φύση αυτή την εποχή..παρείτσα καλή και asta la vista μακράν των τειχών της πόλης..φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την μου!
      ευτυχως εχει πολυ ωραια μερη σχετικα κοντα στην αθηνα. βεβαια χρειαζονται χρηματα, αλλα αν ειναι να τα χαλασω καπου, ευχαριστως τα δινω εκει!
      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  6. Κράτα τις όμορφες εικόνες και τις ωραίες στιγμές σου Φανούλα μου κι ας την μιζέρια της πόλης έξω! Εμένα προσωπικά μου αρέσει η Αθήνα, έχει πολλές όμορφες γωνιές εντός (του κέντρου εννοώ) κι εκτός, φτάνει να τις ανακαλύψουμε.
    Μάλλον οι συμπεριφορές των ανθρώπων εμφανίζουν την ασχήμια της!
    Να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα! Φιλιά πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν εχεις αδικο, υπαρχουν κ πολυ ομορφα μερη σ'αυτη τη πολη! αλλα το μεγαλυτερο μερος της ειναι ασχημο κ βρωμικο, απο το σχεδιο μεχρι τη τελευταια λεπτομερεια του δρομου..
      κ σιγουρα οι ανθρωποι την κανουν ακομα χειροτερη, αλλα νομιζω οτι ειναι αμφιδρομο. μια ομορφη πολη θα τους εκανε λιγο πιο χαρουμενους..

      φιλια πολλα κατερινακι μου!

      Διαγραφή
  7. Έφυγα κάποτε από την Αθήνα κι έριξα μαύρη πέτρα πίσω μου!
    Σε νιώθω!
    Welcome back ( to reality;)
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα 'ρθει κ για μενα αυτη η μερα Αριστεαρα μου κ τοτε θα κουναω το μαντηλι μου στο κλεινον αστυ κ δεν θα στεναχωρηθω ουτε τοοοοοσο δα!

      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  8. Μα φυσικά και μόνο μακρυά από μολύνσεις και την ασχήμια της πόλης και δεν είναι μόνο η άσχημη πόλη, τι να πει επίσης για τους κατσούφηδες που συναντάς παντού;
    Κρατώ την αγκαλιά!

    ΑΦιλάκια με χαμόγελο, γιατί δεν το βάζουμε κάτω! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το εγραψα κ λιγο πιο πανω για τους κατσουφιδες, για μενα ειναι λιγο αμφιδρομο. η πολη τους κανει ετσι κ αυτοι της το ανταποδιδουν!

      φιλια! :)

      Διαγραφή
  9. Αυτή τη σύγκριση που λες την έχω κάνει και εγώ. Τερατούπολη έχει γίνει η Αθήνα, έλα όμως που είναι και ξελογιάστρα η άτιμη! Να δούμε πότε θα καταφέρω να ξεφύγω από τα δίχτυα της..

    Καλή συνέχεια και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξελογιαστρα ουτε για πλακα! εγω τη παραταω με μεγαλη μου ευχαριστηση! :P

      καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  10. Καλωστήν..φαίνεται ότι πέρασες όμορφα...τυχερή είσαι που έχεις την ευκαιρία να ξεφεύγεις για λίγο από την πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περασα πολυ ομορφα!
      χρειαζονται χρηματα δυστυχως, ακομα κ για κοντινους προορισμους, αλλα ειναι η μονη περιπτωση που τα δινω χωρις 2η σκεψη!

      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  11. κορίτσι μου έλειψες!
    καλά έκανες και έφυγες.
    σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω μεηλ στο προφιλ! οποτε θελεις, ξερεις!

      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
  12. Ενα ταξιδι,εστω και μικρο παντα σε αναζωογονει και σε ανανεωνει.Γεμιζεις μπαταριες και επιστρεφεις!
    Καλη σου μερα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως! τα αγαπω πολυ τα ταξιδια..

      περιφερομαι που κ που στο προφιλ σου, με προλαβες!

      καλο βραδυ! :)

      Διαγραφή
  13. Όντως δεν αντέχεται άλλο αυτή η πόλη. Κίνημα του εκδρομισμού τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ με πανο στην επομενη πορεια που θα βγει στην εθνικη οδο!! :P

      Διαγραφή
  14. Νομίζω Φανούλι μου ότι τις πόλεις τις φτιάχνουν οι άνθρωποι. Ε και κάπου ανάμεσα στα άσχημα (όπως υπάρχουν 'άσχημοι' άνθρωποι) θα ανακαλύψεις και τα εξαίσια (απο ανάλογους ανθρώπους φτιαγμένα). Στη φύση πάλι, υπάρχουν άλλοι κανόνες. Για την ακρίβεια ΟΙ κανόνες. Η νομοτέλεια. Οπότε τι να συγκρίνουμε τώρα? Απλά επιλέγεις αν μπορείς που θα ζήσεις και εάν δεν μπορείς εμπλουτίζεις ψυχή και βλέμμα με ό,τι σε λευτερώνει...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. απλα οταν ζυγιζεις τα καλα με τα κακα της πολης, η ζυγαρια γερνει κατα πολυ στα ασχημα, εμενα αυτο με ενοχλει..

      καλο μεσημερι :)

      Διαγραφή
  15. Η Αθήνα καλή μου Φανή έτσι όπως έγινε με τα μεταναστευτικά της γκέτο και την τρόικα με τις μειώσεις της, δεν είναι πλέον βιώσιμη.Πιο παλιά μπορούσες να κυκλοφορήσεις και να διασκεδάσεις... και μέχρι πρωίας.Οι εποχές πάντα θ' αλλάζουν... προς το χειρότερο δυστυχώς.Άντλησε υπομονή για τις δύσκολες στιγμές μιας μεγαλούπολης.Να 'σαι καλά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσωπικα ακομα βγαινω κ διασκεδαζω μεχρι πρωιας κ για μενα, την ασχημια της δεν την ζωγραφιζουν τα μεταναστευτικα γκετο η κατι παρομοιο. πριν απ οτιδηποτε αλλο, ειναι ασχημη πολη κυριολεκτικα. οι πολυκατοικιες της, οι δρομοι της, τα πεζοδρομια της,τα κτιρια της, οι τοιχοι της, το ελλαχιστο πρασινο κλπ κλπ κλπ. οταν το μοτιβο ειναι χαλια, τι να βαλεις μπροστα?

      να'στε κ εσεις καλα, καλο μεσημερι!

      Διαγραφή
  16. Γλυκιά μου Φανή,
    την Αθήνα άρχισα να την γνωρίζω περισσότερο πέρυσι και εξακολουθώ φέτος και στο μέλλον.Μ'αρέσει η φύση,την έχω χορτάσει αν και είναι κάτι που δεν χορταίνεται.Ζούσα στην επαρχεία παλιότερα.Προσωπικά,επειδή αγαπώ τον άνθρωπο αυτό καθεαυτόν νομίζω ότι η Αθήνα σου προσφέρει περισσότερα ερεθίσματα σίγουρα όχι ηρεμίας.Βλέπεις κάθε λογής ανθρώπους,μπορείς να επισκεφτείς χώρους όπως πολλά μουσεία,εκδηλώσεις σε σχέση με την τέχνη,τα πάντα.Ακόμα μ'αρέσει στην Αθήνα ο χαμαιλεοντισμός της.Θέλεις να χαλαρώσεις να πάς κάπου πιό ρομαντικά;Πάς π.χ Πλάκα.Προσωπικά την αγαπώ, αρκεί να υπάρχουν μερικά διαλείμματα!

    Σε φιλώ!

    ΥΓ:Μπορεί να σου στείλω mail,να τα πούμε και πιο private! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχεις πολυ δικιο ως προς τα ερεθισματα κ τον χαμαιλεοντισμος της.
      κοιτα ομως που μου τα χαλαει.. σκεψου για παραδειγμα τη πλακα, μιας κ την ανεφερες. περνας ενα τελειο βραδυ εκει κ μετα πας πχ στην ομονοια να παρεις το μετρο. δεν σου χαλαει τη διαθεση?

      εγω αγαπω τα διαλειμματα! :P

      ΥΓ.οποτε θελεις! :)
      φιλια πολλα!

      Διαγραφή
    2. δεν το βρήκα στο προφίλ σου!
      ή εγώ είμαι γκαβή ή εσύ δεν το έχεις βάλει :Ρ
      αν θές γράψ'το

      Διαγραφή
    3. οπως κοιτας, αριστερα βρε, κατω απ την εικονα προφιλ!
      'μηνυμα ηλεκτρονικου ταχυδρομιου' ;)

      ενηγουεη, αυτο ειναι παντως:
      fanik@outlook.com.gr

      Διαγραφή
  17. Χαίρομαι που επέστρεψες εδώ κι όχι στην άσχημη πόλη! Είναι στ' αλήθεια παράξενο πόσο ασχημαίνουμε καθημερινά εμείς οι ίδιοι αυτή την πόλη με τη συμπεριφορά μας κυρίως, αλλά και με τις αισθητικές επιλογές μας. Αποκαρδιωτικό. Αλλά και πώς να την εγκταλείψει κανείς μόνιμα; Προσφέρει τόσα διαφοερετικά πράγματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχως επεστρεψα κ στην ασχημη πολη!

      το εγραψα κ καπου πιο πανω, αυτο με την ασχημια ειναι αμφιδρομο, μας γεμιζει ασχημια η πολη κ της τη γυριζουμε πισω.. πως να σου φτιαξουν τη διαθεση ενα σωρο κακασχμημες, γκρι απο τη βρωμα το καυσαεριο κ το χρονο, πολυκατοικιες, βρωμικοι δρομοι, ανυπαρκτο σχεδιο κλπ κλπ?

      τα προσφερει, αλλα παιρνει πολλα για ανταλλαγμα πισω, βγαινει κερδισμενη!

      καλο βραδυ!

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα Φανή μου!
    Η Αθήνα έχει και όμορφες τοποθεσίες, δεν είναι παντού το ίδιο.. Δε γίνεται να νιώθει το ίδιο ένας που ζει Ομόνοια και ένας που ζει Γλυφάδα ή Άγιο Στέφανο ή στο αγαπημένο Μαρούσι.. :))
    Καταπληκτικό το μέρος που ήσουν.. να περνάς πάντα τόσο όμορφα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως τη μου!
      εχει κ ομορφιες, οπωσδηποτε, αλλα στο μεγαλυτερο μερος της δεν μου αρεσει καθολου..
      δεν εχεις αδικο ομως!

      σε φιλω!

      Διαγραφή
  19. Η Αθήνα ήταν όμορφη πόλη, μια φορά κι έναν καιρό - όλη έμοιαζε σχεδόν όπως η περιοχή της Πλάκας, με πανέμορφα νεοκλασικά και άφθονο πράσινο. Μέχρι την δεκαετία του 50, όταν άρχισαν να χτίζουν αβέρτα πολυκατοικίες χωρίς κανένα απολύτως σχέδιο και απολύτως χωρίς καμία αισθητική. Τότε άρχισε να χαλάει και σήμερα απλά ζούμε τις συνέπειες.

    Θα συμφωνήσω με ορισμένα σχόλια: Υπάρχουν ακόμα πολύ όμορφα σημεία εδώ κι εκεί, ενώ διατηρεί την ποικιλία της - δεν την βαριέσαι εύκολα σαν πόλη, καθώς πάντα ανακαλύπτεις κάτι νέο.

    Ωστόσο ταξιδεύοντας έξω ειδικά, ή σε άλλα περισσότερο γραφικά μέρη της Ελλάδας, οι συγκρίσεις με το αθηναϊκό κέντρο ειδικά είναι αναπόφευκτες - και εδώ φυσικά η Αθήνα είναι χαμένη, περιοχές όπως η Ομόνοια είναι πραγματικά απαράδεκτες για κέντρο ευρωπαϊκής (τρόπος του λέγειν...) πρωτεύουσας. Αυτό που έγραψες λοιπόν κατά την επιστροφή σου το έχω νιώσει και γω, άφθονες φορές.

    Συμπέρασμα? Κρατάμε τα καλά (ευτυχώς υπάρχουν), αποφεύγουμε όσο μπορούμε τα άσχημα μέρη (για να μη μας... χαλάει η διάθεση :PP), και προσπαθούμε να μην κάνουμε την πόλη χειρότερη απ' ότι ήδη είναι.

    Τους χαιρετισμούς μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα συμφωνησω μαζι σου!
      το 'ασχημη' που βαζω παντα οταν μιλαω για την αθηνα, παει πρωτιστως στο χαλια σχεδιο πολης, στη βρωμια κλπ κλπ, που πιανει το μεγαλυτερο μερος της..

      καλο απογευμα! :)

      Διαγραφή
  20. Είναι ξεχωριστό να βρίσκεσαι κοντά στη φύση,πραγματικά!
    όμως και η Αθήνα έχει όμορφες γωνιές,όμορφες εικόνες,μην την αδικείς.Προσωπικά δεν είμαι Αθηναία,είμαι παιδί που μεγάλωσε στη φύση,που την αγαπάει πραγματικά,ζω στην Αθήνα τα τελευταία χρόνια μόνο.Άλλωστε τι σημαίνουν όλα αν δεν έχεις καλή παρέα μπορεί και τα τοπία αυτά τα ζηλευτά να μη σου λένε τίποτα..Όλα σχετικά είναι νομίζω..
    Σε φιλώ γλυκά Φανή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτο για τη παρεα ηταν το πιο σωστο! αλλα οταν τα ζυγιζω, παντα η εξοχη παιρνει τα πρωτεια μεσα μου!
      θα 'ρθει η στιγμη που θα ριξω μαυρη πετρα στη τσιμεντουπολη, κ δεν θα γυρισω ουτε να κοιταξω,που θα παει!

      φιλια πολλα :)

      Διαγραφή