Τρίτη, 1 Οκτωβρίου 2013

Συγκλονιστικα πραγματα συμβαινουν στον κοσμο μας αυτες τις μερες.

Πρωτον και κυριοτερον.... παει η πλουσια κοκκινη κομη μου. ναι αγαπητε αναγνωστα, δεν ειμαι πια η κοκκινομαλλα που ηξερες (ηξερες, τροπος του λεγειν).
λιγο ο κομμωτης που μου ειπε οτι ηγκικεν (μα πως γραφεται τελος παντων) η ωρα να γυρισει το μαλλακι στο φυσικο του, να ανασανει, 'αποχαιρετα το κοκκινο που αγαπησες' και ολα τα σχετικα, λιγο μια εν μερει επαγγελματικη προταση και νατο το καστανο, ξεπροβαλε στο κεφαλι μου.
ακομα προσπαθω να το χωνεψω. για καποιο λογο ολοι λενε οτι ειναι απεριγραπτα ωραιο, εμενα ομως η ψυχουλα μου το ξερει.

Δευτερο συγκονιστικο νεο, ελα, ελα που σου λεω,  ολοι το ξερουμε και χαιρομαστε, χαμογελαμε και ευχαριστουμε το Θεο για τις μοναδικες εικονες που αντικρισαμε στις τηλεορασεις μας τις τελευταιες μερες.
ας μην ασχοληθω αλλο, απλα κωλοχαρηκα.

Τριτο κ λιγοτερο σημαντικο, αμα παρω εγω πτυχιο φετος, να με χεσεις.
τωρα που αποφασισα να δωσω χαρα στην πολυαγαπημενη οικογενεια,
τωρα που εβγαλα την υλη δις, μια τον αυγουστο κ μια τον σεπτεμβρη, το πανεπιστημιο ολακερο, οχι μονο η σχολη μου, εχει κατεβασει ρολα.
μα ηταν τοσο αναμενωμενο οτι κατι θα συνεβαινε.
ειναι να μη παρω μια αποφαση!

Τεταρτο και πονεμενο, αν αποφασισεις ποτε να βαψεις το σπιτι σου, βαψτο μονος σου. μια περιουσια θα χαλασεις να φερεις επαγγελματια.
Το ειπα καπου και μου λενε ''βαψτο μονη σου βρε παιδι μου, 'μη βροντοχτυπας τις χαντρες, οι δουλεια κανει τους αντρες''. συγγνωμη ρε μανιτσα, σου φαινομαι για αντρας? ελα Χριστε και Παναγια.
τελος παντων.


Αυτα προς το παρον, μην ανησυχεις, για ο,τι νεοτερο θα σε ενημερωσω.
(πως χαλαει η ποιητικη ατμοσφαιρα των τελευταιων ημερων μεσα σε 10 λεπτα ομως)

44 σχόλια:

  1. Χαλάει η ατμόσφαιρα;;; Με ξάφνιασες ευχάριστα σήμερα με την χιουμοριστική σου διάθεση! Δεν έχεις καταλάβει καλά μάλλον! Ο,τι και να γράφεις, το λατρεύω! Είναι ο τρόπος σου, έστω κι αν μιλάς για τρίχες!!!! Αχαχαχα! Με γεια! Γλυκά φιλιά λέμε! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα! καλο μηνα! και μεγια το νεο μαλλακι! θα το συνηθισεις! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προς το παρον δεν κοιταζω καθρεφτες!
      καλο μηνα! :)

      Διαγραφή
  3. Μην αγχώνεσαι για τα μαλλιά. Οση καστανή βαφή και να βάλεις στο τέλος το κόκκινο θα βρει τον δρόμο για την επιφάνεια... Παθούσα...

    Καλή επιτυχία με τις εξετάσεις σου.. Εχω την εντύπωση πως σύντομα θα ανοίξουν οπότε στρώσου μην πάει χαμένος ο κόπος δύο μηνών...

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρε και να ανοιξουν, κατι μου λεει οτι δεν θα θυμαμαι τιποτα, οποτε φτου κι απ'την αρχη!
      η μοιρα με χτυπα αλυπητα!
      φιλια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! Τι να σου πρωτοπώ βρε κορίτσι μου, μου έφτιαξες τη διάθεση.

    Όσον αφορά το μαλλί καλά έκανες! Πιστεύω θα είναι σούπερ η αλλαγή.
    Όσον αφορά το δεύτερο, εγώ να δεις πόσο χάρηκα. Ε μα πια.
    Όσον αφορά το τρίτο. Μην μασσάς, όλα θα γίνουν.
    Όσον αφορά το σπίτι. Και δεν το κάνεις? Τι έχεις να χάσεις? Να μας στείλεις και φωτογραφίες ¨-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο μηναααα :)

      η αληθεια ειναι οτι ολοι λενε πως ειναι καλυτερα απο πριν, αλλα εγω αρνουμαι πεισματικα να τα κοιταζω, τα εχω αποκυρηξει!
      αν το βαψω μονη μου, θα γελαμε 2 μηνες, ασε σου λεω, ζω ενα δραμα! :P
      :)

      Διαγραφή
    2. ζεις ένα δράμα αλλά το απολαμβάνεις και αυτό είναι υπέροχο! :-)

      Διαγραφή
  5. Οι φίλοι μου μου το 'χαν πει,
    ξέχνα ρε Βίλη (την κοκκινομάλα) τη Φανή,
    όσο και να το θέλεις πια
    θα είναι πλέον καστανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και καλό μήνα ανανεωμένη αλλά πάντα με την ίδια χάρη και εσωτερική ομορφιά Φανή!!Το πτυχίο αργά η γρήρορα θα το πάρεις.Τη βαφή από τα μαλλιά έπρεπε να την κρατήσεις, να την χρησιμοποιουσες και για το σπίτι.Δεν είμαστε και για πολλά έξοδα.
    Πάντα μου αρέσει όπως γράφεις, με όποιο θέμα και να καταπιάνεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ''Τη βαφή από τα μαλλιά έπρεπε να την κρατήσεις, να την χρησιμοποιουσες και για το σπίτι''
      ακομα γελαω!!

      παντα ευγενικος..καλο μηνα κ μεγαλο χαμογελο!!

      Διαγραφή
  7. το πανεπιστήμιο ολάκερο,χαχα μην ξύνεις πληγές τώρα,
    γιατί με τις κωλο απεργίες τους,έχουν σπάσει τα δικά μας τα νεύρα
    και δεν μπορούμε να κάνουμε και δουλειά. σιχτιρ.
    για ποια πόλη ομιλείς; Αθήνα;
    και το πτυχίο ας περιμένει,δεν έγινε δά και κάτι.
    το μαλλάκι με γειαααα,θα το συνηθίσεις,μη σκας ;)
    σε φιλώ πολύ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μερσυ!
      ναι, αθηνα!
      μωρε, δεν με ενοχλουν οι απεργιες, απλα ειναι το γαμωτο, μια φορα στα χρονικα εριξα τετοιο διαβασμα απο νωρις κ οριστε τι εγινε!
      φιλια!!

      Διαγραφή
  8. Κοριτσάκι μου γιατί θίγεις πονεμένες ιστορίες;
    καλά το μαλλί το προσπερνάμε που κάθε ψυχολογική μετάπτωση συνοδεύεται με το μάκρος του μαλλιού και πάμε σε αυτό το ρημαδοβάψιμο που επιβάλλεται να γίνει πριν τον Χειμώνα... ααααχχχχ από τώρα πονάωωω :-)

    Καλημέρα Φανή
    καλό μήνα κοριτσάκι μου και ..... καλό κουράγιο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινακι μου, εγω η καημενη δεν ειχα προθεση να του αλλαξω χρωμα του μαλλιου, αλλα ο κομμωτης ηταν ιδιαιτερα πειστικος για την αναγκαιοτητα!!
      καλο μηναααααα :)

      Διαγραφή
  9. Καλές είναι οι αλλαγές και χρειάζονται που και που!
    Όσο για τις σχολές και εμένα (πάνω που το πήρα απόφαση) στραβά πήγε η εξεταστική (γιατί εμείς τουλάχιστον δώσαμε)...
    Ελπίζω να ανοίξουν τουλάχιστον οι σχολές...Όσο για το διάβασμα δε θα πάει χαμένο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φοβαμαι οτι δεν θα θυμαμαι τιποτα κ τζαμπα τοσος κοπος, αλλα δε βαριεσαι, καλα να 'μαστε μωρε!!
      φιλια :)

      Διαγραφή
  10. Α, ρε φανή θαυμάζω τον τρόπο αυτό που έχεις και κάνεις όποτε σε διαβάζω να σχηματίζω ένα χαμόγελο στα χείλη, με τον καυστικό τρόπο που σχολιάζεις κάθε τι, από τα πιο απλά, μέχρι και τις καταστάσεις που βιώνουμε όλοι μας!
    Όσο για το σπίτι και το βάψιμο, αυτοσχεδίασε! Όλοι μας κρύβουμε ένας ζωγράφο μέσα μας! Αν ήμουν Αθήνα θα βοηθούσα κι εγώ, οπότε κάλεσε φίλους και φίλες, πάρτε από μια βούρτσα κι ερε γλέντια...! χαχα! ;Ρ
    ...
    Καλό μήνα και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οταν ειχα βαψει το δωματιακι μου, ειχα κανει αυτο ακριβως που λες κ μας πηρε 7 μερες.. δεν θελω να σκεφτομαι ποσο θα μας παρει ολο το σπιτι, καθως κ το αποτελεσμα... :P
      καλο μηνα Ανδρεα μου!

      Διαγραφή
  11. Ερώτηση κρίσης: Τι θα προτιμούσες, να μείνεις κοκκινομάλλα ή να μη δεις τις σημερινές "απελευθερωτικές" ειδήσεις της TV ;
    Μπράβο για τη νέα δουλιά... σσσσσσσσσσσσσσ! μη το λες πουθενά!
    Όσο για το βάψιμο, (του σπιτιού) υπάρχουν άνεργα φιλαράκια που θα στο βάψουν με λίγα λεφτά και θα κάνεις και μια καλή πράξη... για το Πανεπιστήμιο. δεν απαντώ, δεν ξέρω!!!
    ΑΦιλιά και με υγεία να νέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααχ, εννοειται οτι θα προτιμουσα το 2ο.. αλλα ειδατε? πανω που το σχολιασα, ξυπναω σημερα κ βλεπω τις εξελιξεις!

      δεν ειναι ακριβως δουλεια-δουλεια, ειναι κατι που ηθελα καιρο κ θα με βοηθησει κ στο μελλον!

      εχουν κ οι δικοι μου 2-3 γνωστους που βαφουν ερασιτεχνικα λογω ανεργιας, αλλα την ειχε πατησει η μητερα μου ετσι, γιατι ειχαν ολη τη καλη διαθεση, αλλα οχι την απαιτουμενη γνωση, οποτε το αποτελεσμα δεν ηταν καλο κ το χειροτερο ηταν οτι σε λιγους μηνς αρχισε να ξεφλουδιζει ολο το σπιτι κ αναγκαστηκε να ξαναπληρωσει για να το βαψει απο την αρχη.. διπλα λεφτα.. οποτε το φοβαμαι λιγο, αν κ μπορει να τους φωναξω για τους πιο μικρους χωρους!

      φιλια!! :)

      Διαγραφή
  12. Με ότι και να καταπιαστείς πάντως το βέβαιο είναι πως στα χέρια σου καλή μου γίνεται όμορφο.Να, όπως κι αυτό το κείμενο.Τι κι αν δεν δεν έχει ποίηση.Έτσι όπως σε διάβαζα περίμενα πως στο τέλος θα έβρισκες "τον πηγαιμό για την Ιθάκη!"αχαχα!
    Το κείμενό σου υπέροχο με αρκετές δόσεις χιούμορ!
    Κι όσο για ασπρίσματα κι όλων των ειδών δουλειές εδώ στο μάστρο-Νίκο.Δεν ξέρω βέβαια πολλά, αλλά που θα πάει όμως... θα μάθω!
    Χαρούμενο μήνα να περάσεις ομορφιά μου και καλό σου απόγευμα!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωω, ευχαριστω, ευχαριστω!
      αντε να δουμε τι θα βγαλω!
      καλο μηνα!! :)

      Διαγραφή
  13. Όχι ρε Φανή είχε καλλιεργηθεί ένας μύθος γύρω από το επαναστατικά κόκκινο μαλλί σου... Τώρα με τι θα τρέμουν οι φασίστες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχα!
      Νικολα, ειναι αληθεια, δεν ζω μονο εγω ενα δραμα μ'αυτη την αλλαγη.
      ας ειμαστε ειλικρινεις, ειναι πληγμα για ολοκληρο το κινημα!
      :P

      Διαγραφή
  14. Με γεια το κούρεμα και με το καλό η νέα πρόταση!

    Για τις καταλήψεις δεν μπορείς παρά απλά να το πάρεις απόφαση και να κάνεις επαναλήψεις, ώστε τουλάχιστον να πας και να τα περάσεις όλα όταν γίνουν!

    Όσο για το βάψιμο, δεν συμφωνώ μαζί σου, εμένα μου αρέσει πολύ, αριστερόχειρ γαρ, έχω έφεση σε αυτόν τον τομέα!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. για το βαψιμο του σπιτιου δεν ειμαι κ πολυ σιγουρη.. περισσοτερος χρονος αν το κανω μονη μου κ αμφιβολου ποιοτητας αποτελεσμα..
      καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  15. πάλι γελώντας φεύγω Φανή!
    να είσαι καλά!
    περιμένω νέα ενημέρωση χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλο αυτο!!
      ακομα προσπαθω να το συνηθισω..
      :)

      Διαγραφή
  16. το οτι δεν εισαι κοκκινομαλα, ειναι θετικο γιατι ειχαμε γεμίσει κοκκινομαλες μεχρι κια η εμετικη μελετη ήταν
    οσο για το βάψιμο συμφωνώ
    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό βράδυ Φανή! Καλό μήνα!!
    Ήμουν και εγώ κάποτε κοκκινομάλλα, θραύση τα κόκκινα μαλλιά!! Έλα όμως που είμαι φυσική καστανή και κατέληξα πως το αγαπώ περισσότερο!! :))
    Με γεια το μαλλάκι, θα σου πάει μια χαρά, είμαι σίγουρη!! Όσο για τη σχολή, τις σχολές... τον κακό τους τον καιρό!! Μα πιστεύω πως θα καταφέρεις να πάρεις πτυχίο! :) Συμφωνώ με το δεύτερο συγκλονιστικό νέο!! :)))
    Όσο για το βάψιμο του σπιτιού.. αν το κάνεις μόνη σου, απλά θα σου βγει ο πάτος! Όμως, ακόμα θυμάμαι εκείνες τις όμορφες χρονιές που όλη η οικογένεια μαζί βάφαμε το σπιτάκι μας.. αχ! :)
    Φιλιά πολλά και να είσαι καλά! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Palomaκι μου, σ'ευχαριστω!
      που θα παει, θα το συνηθισω! απλα το κοκκινο μου αρεσε παρα, παρα πολυ κ αν δεν επρεπε, δεν θα το αλλαζα.. αχ, ατιμη αναγκη!
      δεν εχω προβλημα με τις απεργιες, απλα ειναι το ταημιγκ, πρωτη φορα στα χρονικα ειχα βγαλει ετσι την υλη κ εκλεισε η σχολη μου, που δεν εχει κλεισει ποτε!
      μονο κ μονο γι αυτο θα αξιζε να το βαψουμε μονοι μας, αλλα φοβαμαι το αποτελεσμα :P
      φιλια! :)

      Διαγραφή
  18. Θα αλλάξεις και το φόντο του blog; Ξέρεις, για να είσαι σετ.
    Όταν, προ αρχαιοτάτων χρόνων, ήμουν φοιτήτρια, η σχολή μου αποφάσισε κατάληψη τη μοναδική φορά που ξύπνησα και πήγα να δώσω μάθημα πρωί!!!!
    Οπότε, σε νιώθω!
    Καλό μήνα και... καλό ξαναδιάβασμα να πω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αα, δεν το ειχα σκεφτει, θα το αλλαξω κ το φοντο να πηγαινουμε ασορτι :P
      το διαβασμα μαλλον παει για φλεβαρη τωρα!
      καλο μηνααααα!

      Διαγραφή
  19. Κάθε αλλαγή είναι ανανεωτική! Να χαρείς το νέο σου look Φανή κι όσο για το βάψιμο μια απόφαση είναι. Όσο για το πτυχίο σου μην αγχώνεσαι γλυκιά μου, στο δρόμο είναι, αφού είσαι και προετοιμασμένη, όλα καλά θα πάνε!!! Καλή συνέχεια ! Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μωρε, ειδικα για το πτυχιο, ειναι το αστειο της υποθεσης περισσοτερο, γιατι 1η φορα πηρα σοβαρη αποφαση να διαβασω να τελειωνω κ οριστε τι εγινα.. δεν με θελει σου λεω :P
      φιλια!!:)

      Διαγραφή
  20. Τα συγκλονιστικά σου μου έφτιαξαν τη διάθεση Φανή!
    Προσπάθησα ανεπιτυχώς στη ζωή μου να γίνω κοκκινομάλλα και τα παράτησα. Έβαψα μοναχιά μου δύο δωμάτια στο σπίτι πριν λίγα χρόνια ( και τώρα θέλουν πάλι)!
    Κι αν δεν πάρεις φέτος πτυχίο θα το πάρεις του χρόνου ναι;
    Οι δουλειές θα σε περιμένουν! (Λέμε και κανά αστείο βρε αδερφέ)

    Σε φιλώ σταυρωτά!
    Καλή δύναμη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι χαιρομαι :)
      το ειχα 3 χρονια κ το πολυαγαπουσα, οποτε χωρισαμε με πολυ πονο..

      για το βαψιμο στο σπιτι, εχω καταληξει στον επαγγελματια, φοβαμαι οτι αλλιως θα χασω κοπο, χρονο κ κυριως τα λεφτακια μου τα ωραια, που συναντιομαστε κ σπανια!

      οσο για τη δουλεια, ισα ισα, λεω να αργησω τελικα με το πτυχιο, για να εχουμε μπει σε ρυθμους αναπτυξης μεχρι να τελειωσω! :P

      φιλια, φιλια!

      Διαγραφή
  21. Kαλώς σε βρήκα Φανούλα!

    Ωραίο το βλογ σου :)

    Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την!
      ευχαριστω!! καλο απογευμα :)

      Διαγραφή