Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

το ετερον ημισυ






 {συμφωνα με την ελληνικη μυθολογια, οι ανθρωποι αρχικα ειχαν 4 χερια, 4 ποδια κι ενα κεφαλι με δυο προσωπα. Ο διας, επειδη φοβηθηκε τη δυναμη τους, τους διαχωρησε σε δυο ξεχωριστες υπαρξεις, καταδικαζοντας τους ετσι να περνουν τη ζωη τους αναζητωντας το αλλο τους μισο..}

και τελικα, ποιο ειναι το αλλο μας μισο?
αυτο που ειναι ακριβως ιδιο με μας ή εκεινο που ειναι εντελως διαφορετικο?
στη 1η περιπτωση, ειναι σαν ενα ομοιογενες ΟΛΟ να χωριστηκε σε 2 τμηματα. αυτα που εχει το ενα εχει κ το αλλο.
στη 2η,ειναι σαν το ενα να συμπληρωνει το αλλο εκει που υστερει, στα χαρακτηριστικα που δεν εχει. οτι λειπει στο ενα μισο, βρισκεται στο αλλο.

το ιδιο με μας ή το διαφορετικο που εχει τα χαρακτηριστικα που μας λειπουν μας κανουν τελικα ενα ολοκληρωμενο ολοκληρο?




36 σχόλια:

  1. Τι λες τώρα!!!!!! Είναι δεν είναι αλήθεια, εμένα μου αρέσει να ισχύει. Απο τη μια βέβαια είναι τόσο γλυκό, τόσο ρομαντικο...απο την άλλη είναι τόσο βασανιστικό και στενάχωρο..... Πόσο εύκολα άραγε να το βρεις αυτό το άλλο σου μισό.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη 1η φορα που το ειχα ακουσει, ειχα παθει πλακα. μου αρεσε πολυ.. βεβαια αν το ψαξεις, ο μυθος ειναι μεγαλος κ αξιζει να τον διαβαζεις, ειναι απο το Συμποσιο του Πλατωνα!

      οπως το 'πες, γλυκο αλλα κ βασανιστικο.. κατσε να κανω κ ενα edit με μια προσωπικη απορια..

      Διαγραφή
  2. Δύσκολη η ερώτηση κι η απάντηση της...
    Προσωπικά, επειδή δεν μου αρέσει ο δυισμός, (πέραν του κακού και του καλού), θεωρώ πως η απάντηση υπάρχει κάπου στη μέση...
    Το άλλο μισό δηλαδή έχει και στοιχεία που έχεις κι εσύ, έτσι ώστε να υπάρχει το σημείο της επαφής, και έχει και στοιχεία που δεν έχεις, για να σε συμπληρώνει και να το συμπληρώνεις κι εσύ, με τα δικά σου στοιχεία.
    Αν και όλο αυτό ακούγεται ολοκληρώμενο, πιστεύω ακόμη, πως μέσα σε μια σχέση, έναν γάμο δηλαδή, δεν πρέπει να υπάρχει η πεποίθηση πως έτσι είμαι, δεν αλλάζω. Σκοπός του ανθρώπου είναι πάντοτε να κυνηγά το καλό, και να βελτιώνει τις αδυναμίες του. Γενικώς η ζωή είναι μια συνεχής προσπάθεια, έτσι ώστε να γίνεις κι εσύ καλύτερος άνθρωπος, για σένα αλλά και για αυτούς που αγαπάς, προσφέροντας τους πολλά περισσότερα, από μια απλή δικαιολογία απάρνησης...
    ...
    Ωραία η ανάρτηση σου, πάντως φανή μου...
    Με έβαλες σε σκέψεις!
    ...
    Καλό απόγευμα κι από εδώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. νομιζω οτι τελικα συμφωνω κι εγω με το σκεπτικο σου!

      οσο για τον γαμο, ή τις σχεσεις γενικοτερα, ισχυει αυτο που λες, αλλα απο την αλλη πρεπει να προσεχουμε μη περασουμε στο αλλο ακρο κ αλλαξουμε εντελως ενσυνειδητα ή ασυνειδητα, γιατι το μονο βεβαιο ειναι οτι μια μερα θα ανοιξουν τα ματια μας κ θα κατηγορησουμε τον συντροφο μας που εξαιτιας του μεταλαχθηκαμε σε κατι αλλο..

      καλο μεσημερι Ανδρεα μου!

      Διαγραφή
    2. Όχι να αλλάζεις, να βελτιώνεσαι...!
      έχει διαφορά το ένα από το άλλο...
      ...
      Καλό ξημέρωμα εύχομαι!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο όλο αυτό , μου άρεσε, δε το είχα ξανακουσει ...ούτε αυτό με τον Δία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. και εγω δε το ειχα ξανακουσει για να ειμαι ειλικρινης... μπορει και να ειναι αληθεια.. που ξερεις καμια φορα... :)

    καλο απογευμα! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικη μου δεν νομιζω οτι ειναι αληθεια, απλα μου αρεσει πολυ γιατι το βρισκω γλυκο κ ρομαντικο!
      φιλια πολλα :)

      Διαγραφή
  5. Πιάστο αυγό και κούρευτο!! Το άλλο μισό του μισού, ποιο είναι;;; ... !!! :))) Φιλάκια πολλά κι ας ετοιμάζεται ο καφές παρακαλώ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς σε βρίσκω και στο δικό σου χώρο!
    Δύσκολη ερώτηση έθεσες... αλλά είτε έτσι, είτε αλλιώς, πιστεύω πως αν συμβεί και βρούμε το άλλο μας μισό, θα το καταλάβουμε. Το πώς, μακάρι να μπορούσα να το εξηγήσω - περισσότερο με τη διαίσθηση, ίσως!
    Θα τα λέμε, καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως την!
      συμφωνω μαζι σου, το νιωθεις κατευθειαν!

      καλο απογευμα :)

      Διαγραφή
  7. Σκέψου... σκέψου... σκέψου...
    Λοιπόν, σκέφτομαι τι πιστεύω γύρω από το ζήτημα της εύρεσης του άλλου μας μισού ή του άλλου μας ολόκληρου...
    Ωραία το θέτει ο Πλάτων στο συμπόσιο.. αλλά και αυτός ο Δίας, μα τι του κάναμε πια και μας βάζει σε τέτοιες περιπέτειες; :Ρ
    Θαρρώ πως, είμαι της άποψης ότι όταν τα μάτια σου συναντήσουν τον άνθρωπό σου, το καταλαβαίνεις.. όλα τα άλλα είναι παραπλάνηση..
    Επίσης, θεωρώ πως ο άνθρωπος σου είναι ένας άλλος ολοκληρωμένος άνθρωπος που υπάρχουν κοινά στοιχεία για να ενώνουν και διαφορετικά για να αλληλοσυμπληρώνονται..
    Φιλάκια! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου αρεσε πολυ αυτη η προσεγγιση!
      συμφωνω απολυτα στο οτι οταν το βρεις το καταλαβαινεις! εχω μια μικρη ενσταση μονο στο 'ολοκληρωμενος ανθρωπος', γιατι γενικα πιστευω οτι χρειαζεται πολυς κοπος κ πολυς χρονος για να ολοκληρωθει καποιος, οσο μπορει να ολοκληρωθει, οποτε για να συναντησεις καποιον τετοιο, πρεπει να κοιταξεις σε μεγαλυτερες ηλικιες!

      φιλια πολλα παλομακι μου :)

      Διαγραφή
  8. Ήρθα κι έφερα μαζί μου τη θεωρία μου!
    Δυο ολόκληρα υποστηρίζω εγώ κάνουν την καλή σχέση (πρόσεξε ...καλή, όχι ιδανική! Χαθήκαμε αν ξεκινάμε με το ιδανικό)
    Αν δυο μισά ενωθούν θα αισθάνονται ανασφαλείς να απομακρυνθούν.
    Για αυτό κι υποστηρίζω είτε είσαι ίδιος με τον άλλον είτε ανόμοιος κοίτα να είσαι ολοκληρωμένος!
    Αυτά κι αν θέλετε διευκρινίσεις ...ρωτήστε με!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστεαρα μου, για το θεμα του ολοκληρωμενου ανθρωπου το εγραψα κ απο πανω στη παλομα μας. γενικα σκεφτομαι την ολοκληρωση σαν μια μακροχρονη διαδικασια που φτανει στο τελος της υστερα απο πολυ κοπο κ χρονο, οποτε δεν ξερω κατα ποσο μπορουμε να βρουμε ολοκληρωμενους ανθρωπους μεχρι καποια ηλικια.
      αν ομως δυο ανθρωποι που οδευουν προς την ολοκληρωση, ενωσουν τους δρομους τους, ισως φτασουν πιο γρηγορα!
      φιλια κ απο δω σε σενα κ στον ωραιο σου κηπο :P :):)

      Διαγραφή
  9. Πάντα δυο χέρια δουλεύουν καλύτερα από ένα.... κι όσο πιο συντονισμένα τόσο το καλύτερο!
    Αν βέβαια δεν συντονίζονται κλάφτα Φανή μου... μπάχαλο θα τα κάνουν!
    Βέβαια ο Πλάτωνας γράφει πως διαχωρισμένα τα δυο όντα έπεφταν επάνω στο άλλο τους μισό όταν ξαναβρισκόταν και τελικά πέθαιναν καθώς δεν ήθελαν να ξεσφίξουν την αγκαλιά τους και να ασχοληθούν με πιο ουσιαστικά πράγματα όπως η τροφή... κι όταν πέθαινε το ένα μισό το άλλο έψαχνε εναγωνίως να βρει το επόμενο μισό του και άρχιζε πάλι η ίδια κατάσταση.........
    Βέβαια ο Δίας είχε λύση για όλα κι έτσι έφτασε το γένος των ανθρώπων να αναζητά το άλλο μισό του .....
    Και επείδή δεν πιστεύω στους κανόνες...
    δυο μισά μπορούν να ολοκληρωθούν μαζί όπως και δυο ολόκληρα μπορούν να πορευτούν σε αυτή την ζωή.... αυτό που χρειαζόμαστε όλοι είναι η αγάπη... αυτή χαρίζει ζωή, όνειρα, ελπίδα...δίχως αυτή ούτε τα μισά , ούτε τα ολόκληρα λειτουργούν μαζί.

    Τα φιλιά μου Φανή μου
    Καλό βράδυ να εχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινακι μου το ειπες αψογα. συμφωνω απολυτα! δεν εχω τιποτα να προσθεσω μετα απ αυτο!

      φιλια κ καλο μεσημερι :)

      Διαγραφή
  10. Το άλλο μισό το βρήκα!
    Τώρα ψάχνω για το υπόλοιπο!
    Έχω όλη την ζωή μπροστά μου!
    Που θα πάει!
    Θα το βρω!
    Χα,χα,χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μου ήρθε στο μυαλό αυτό το βίντεο που είχα δει παλιότερα και με είχε βάλει σε σκέψεις (4 λεπτά είναι):

    http://www.youtube.com/watch?v=_gprGCEZWns

    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εχω απενεργοποιησει το δεξι κλικ κ δεν μπορω να κανω copy paste, θα το βγαλω σε λιγο για να το δω!
      καλο σου απογευμα μικρε φωτογραφε :P

      Διαγραφή
    2. Να σε τρομάξω λίγο; Μπορείς απλά να επιλέξεις το σύνδεσμο και να πατήσεις ctrl-c..

      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
    3. Θεε μου, δεν υπαρχει σωτηρια τελικα!! :P

      Διαγραφή
  12. Αρκετά δύσκολο ερώτημα Φανή.. Νομίζω χρειάζονται οι αντιθέσεις που δρουν συμπληρωματικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κ τα κοινα για να λειτουργουν σαν πυροσβεστηρες στις αντιθεσεις!
      γραφε πιο συχνα εσυ! ;)

      Διαγραφή
  13. Αλίμονο μας αν αισθανόμαστε μισοί και για να ολοκληρωθούμε, δηλαδή για να αισθανθούμε ολοκληρωμένα ή ακέραια δλδ ελεύθερα άτομα πρέπει να βρούμε ένα άλλο μισό... τι να τον κάνω τον μισό;
    Προσωπικά μου αρέσουν οι ολόκληροι άνθρωποι, οι ολοκληρωμένες σχέσεις και όχι οι μισές, αυτό το demie demie, σκέτη μιζέρια! ;-)
    Ουφ! συγχίστηκα πάλι... Μα τον Δία! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χμ, να και μια φορα που δεν συμφωνουμε απολυτα :)
      δεν εννοω οτι αισθανομαστε μισοι, σιγουρα ομως πιστευω οτι ειναι πολυ δυσκολο να πουμε κ οτι ειμαστε κ εντελως ολοκληρωμενοι. οπως εγραψα κ πιο πανω, στη πορεια μας προς την ολοκληρωση, μια δυσκολη κ χρονοβορα διαδικασια, ισως το 'αλλο μας μισο' να ειναι αυτο που συμπληρωνει εκει που υστερουμε!
      εντελως διαφορετικο ειναι οι ανασφαλεις, 'μισοι' με αλλοι εννοια ανθρωποι..
      εγω στεκομαι περισσοτερο στο ρομαντικο του πραγματος παντως!
      φιλια κ μη μου συγχιζεστε :P

      Διαγραφή
  14. Το ήξερα πως είσαι ρομαντικό κοριτσάκι... εμένα η ζωή, με άλλαξε και με προσγείωσε μάλλον για τα καλά! ;-)
    Πάμε τώρα παραπέρα!
    ΑΦιλάκια πολύ τρυφερούλικα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χμμμ...
    Λοιπόν, το άλλο μου μισό είναι ο συνδυασμός: έχει στοιχεία σημαντικά δικά μου και στοιχεία απαραίτητα που λείπουν από μένα.
    Πάντως, όταν χάνεις ένα σημαντικό άνθρωπο από τη ζωή σου, αισθάνεσαι μισός..., σαν να σου έκοψαν ένα κομμάτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω κ εγω με τη προσεγγιση σου κ στα 2 σημεια της! ειδικα για την απωλεια..

      καλο σου απογευμα!

      Διαγραφή
  16. Ο συνδυασμός είναι ότι καλύτερο για την αναπλήρωση του όλου! Αν πετύχει είναι πολύ σημαντικό πάντως! Ενδιαφέρον το θέμα σου Φανή μου και θέτει... προβληματισμούς!
    Καλό μήνα και καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι εγω αυτο πιστευω, ο συνδιασμος ειναι το καλυτερο αλλα κ το πιο δυσκολο..

      σ'ευχαριστω κατερινακι! καλο μηνα κ φιλια!

      Διαγραφή