Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

φθινοπωροοο

Παιδια, δεν ξερω τι λετε εσεις, εγω ενα εχω να πω..
μπηκε το φθινοπωρο!
τις λιγες ωρες που ειμαι στο σπιτι, ανοιγω τη μπαλκονοπορτα να κανει ψυχρα κ χουχουλιαζω με τη κουβερτουλα μου.
Παντα ηταν η αγαπημενη μου εποχη.
Παλια αυτος ο καιρος με γεμιζε με μια μελαγχολια περιεργη, ωστοσο δεν τον αλλαζα με τιποτα.
τωρα πια η μελαγχολια ειναι πολυ μακρυα απο μενα, αν ελεγα οτιδηποτε αλλο θα ημουν τουλαχιστον αχαριστη.
ανθρωποι που ειναι εκει για σενα κ σου προσφερουν ο,τι ζητησεις πριν καν το ξεστομησεις
τι αλλο να θελησει κανεις?

:)
 

19 σχόλια:

  1. Κι εμένα μικρούλι μου είναι η μια από τις δυο αγαπημένες μου εποχές, μαζί με την Άνοιξη, στο έγραψα και στο μπλογκ μου. Επίσης σου έγραψα κι αυτό: άλλαξε κάτι με την....εκκρεμότητα που έχουμε εμείς τα δυο;; Περιμένω νέα σου. Αν θες στείλε μέηλ. Σε φιλώ γλυκά μικρούλι μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πανω που χαρηκαμε επειδη φθινοπωριασε, θα εχει 30αρια την αλλη εβδομαδα!
      ε οχι!!
      :P

      φιλιιι :)

      Διαγραφή
  2. Ευχάριστο το ότι η μελαγχολία είναι μακριά σου!

    Η είσοδος του φθινοπώρου μου έφερνε πάντα μία μελαγχολία, τώρα πια όμως προσπαθώ να χαίρομαι με ότι έχει η κάθε εποχή να προσφέρει!

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και φθινοπωρινή ισημερία σήμερα, ο καιρός εναρμονίστηκε, αν και από βδομάδα πάλι 30άρια..

      Διαγραφή
    2. μα ειναι η καλυτερη εποχη, ουτε ζεσταινεσαι, ουτε κρυωνεις!!
      ενταξει, ισως να κρυωνεις, αλλα λιγο :P

      καλο απογευμα!

      Διαγραφή
  3. Μην μου μιλάς για κουβερτούλα γιατί είναι ο προάγγελος του.....παπλώματος και δεν το θέλω,δεν το θέλω(το πάπλωμα λέμε!)
    Φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι οχι, ειμαστε φαν μονο της κουβερτας. το παπλωμα συνοδευει κ το πετρελαιο για το καλοριφερ κ κανεις μας δεν θελει να το σκεφτεται! :P

      φιλιαααα μεχρι εκει!

      Διαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα(τυχαία) απ΄ τη Λεβίνα!Μου άρεσε ο χώρος σου όπως τον εξερεύνησα!
    Οι εποχές είναι και παραμένουν οι ίδιες... μόνο οι άνθρωποι αλλάζουν.
    Πέρα απ΄ αυτά πάντως το φθινόπωρο-για μένα-παραμένει μια παρεξηγημένη εποχή.Αποτελεί μια κάθαρση του μυαλού... και του καλοκαιριού!
    Καλό σου βράδυ και να ΄σαι καλά!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλως ηρθες! :)
      μονο οι ανθρωποι αλλαζουν και ειναι ωραιο να βλεπεις πως αντιμετωπιζεις πια, εχοντας αλλαξει, αυτα που μενουν ιδια. σου φαινονται κ αυτα τοσο διαφορετικα!

      ερχομαι να επιστεφτω κ το δικο σου μπλογκ!

      Διαγραφή
  5. ωραια η ψυχρουλα! ;)

    καλη εβδομαδα φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευτυχισμένη είσαι! Και το φθινόπωρο, τόσο μα τόσο αγαπημένο. Αρχή χρονιάς δεν είπαμε? Πάμε...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οχι οχι, μη λες τη λεξη απο ευ!! οταν ακουει το ονομα της εχει μια ταση να εξαφανιζεται, κ δεν το θελουμε αυτο!

      παμε.. :)

      Διαγραφή
  7. προσπαθώ να γράψω κι εγώ μία φθινοπωρινή ανάρτηση από χθες,
    αλλά δεν κατεβαίνει καθόλου έμπνευση και έχω αρχίσει και εκνευρίζομαι.
    ένιωσα πιο έντονα το φθινόπωρο με το κειμενάκι σουυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κατι πηρε το ματι μου ομως, ερχομαι να δω!
      φιλια :)

      Διαγραφή
  8. φθινοπωρο οντως.... εχει την ταση να μας γεμιζει με μια αμφιθυμια, με μια ομορφια και παραλληλα μια μελαγχολια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τη λατρευω τη μουνταδα του φθινοπωρου κι οταν σου προκαλει μονο εντονη απιθυμια για χουχουλιασμα κ ζεστο, δεν θελεις τιποτα αλλο!

      Διαγραφή
  9. Δεν κάνεις τίποτε παραπάνω φανή μου, από το να ζεις...
    οπότε εύχομαι να ζεις,
    με όλη σου την καρδιά!
    ...
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. θα σε συμπληρωσω.. να ζω καλα!
      καλο απογευμα Ανδρεα μου!

      Διαγραφή