Δευτέρα, 6 Φεβρουαρίου 2012

Ετσι, ολα στη φορα


Ενταξει, βραβευτηκα! Ω ναι!
Με βραβευσε ο Seirios (μερσυ μποκου! :D ) και η αληθεια ειναι οτι πεταξα τη σκουφια μου οταν το ειδα.
Απο δω και περα ξερετε ε, στον πληθυντικο. οχι παιζουμε! :P
Τωρα πρεπει να βραβευσω κ εγω καποιους και να πω 7 πραγματα για μενα ε?
Χμ.. let me think.
Η αληθεια ειναι οτι ενω εχω το μπλογκ απο το '07, το ειχα αφησει για πολυ καιρο, σβηνοντας πρωτα ολες τις αναρτησεις και επειδη οι περισσοτεροι απο σας που με επισκεπτεσθε τωρα δεν με ξερατε τοτε, δεν ξερω τι να πρωτοπω.

1)Ειμαι κοκκινομαλλα. οχι φυσικη, αλλα το κοκκινο μου ειναι το καλυτερο και το πιο εντονο κοκκινο του κοσμου (τι ειπες? χεστηκες? )
2)Εχω φτερα. Ναι, εχω. Δεν ειμαι ακριβως νεραιδα, αλλα εχω φτερα.
3)Λατρευρω τη ποιηση και τα παραμυθια. Ο αντρας που θα μου λεει καθε βραδυ παραμυθι (απο αυτα που ξεκινουν με 'μια φορα κι εναν καιρο', οχι απο τα αλλα :P ), θα ειναι αυτος που θα παντρευτω κιολας. Εξαιρειται ο Jason, που για ενα μεγααααλο χρονικο διαστημα μου ελεγε σχεδον καθε βραδυ δικα του παραμυθια, επειδη ειναι μπαμπας μου
4)Εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια στα τατουαζ και τα πιρσινγκ. Δεν εχω πολλα ομως.
5)Δεν εχω ανοιχτηρι για κρασι. Δεν ξερω που θα βρω αυτο το αναθεματισμενο αντικειμενο! (με ειπες χαζη??!!)
6)Η διαθεση μου μπορει να αλλαζει συνεχως μεσα στη μερα κι απο εκει που ειμαι μες το χαμογελο και το καψημο να βρεθω ξαφνικα με νευρα ή κατσουφια. Οταν ειμαι στεναχωρημενη ή νευριασμενη φτιαχνω γλυκα.
7)Οταν μεγαλωσω θα αλλαξω τον κοσμο.

Τα δικα μου βραβεια θα τα δωσω καποια αλλη στιγμη γιατι οι περισσοτεροι απο αυτους που ηθελα να βραβευσω, πηραν ηδη!

13 σχόλια:

  1. Χμ, δεν έχεις τιρμπουσόν...? Και πως ανοίγεις τα κρασιά; χεχε

    Εγώ πάλι έχω αλλά μου πήρε καιρό να κατορθώσω να ανοιξω τη φιάλη χωρίς να χαλάσω το φελλό. Αυτό με τους φελλούς να το προσέχεις... (μεταφορικά μιλώντας πάντα...χε χε)

    Πολλά φιλιά στέλνω σου, κοκκινομάλλα νεράιδα με τα ταουάζ!

    Να'σαι καλά που έπαιξες και πάντα βραβεία να λαμβάνεις από την μπλογκπαρέα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοκκινομάλλα ε ! τύπισσα δηλαδή!
    είμαι σίγουρος ότι έχεις φτερά! σ έχω τσεκάρει εγώ
    όταν μεγαλώσω θ αλλάξω και γω το κόσμο αλλα μέχρι τότε Φανη ας μείνουμε παιδιά έτσι?
    θέλω και γω τατού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ στο κοκκινομάλλα έμεινα...
    ωραίο και σπάνιο!
    ...
    τα παραμυθιάκα ξέραμε
    ότι σ' αρέσουν,
    τους παραμυθάδες όμως να τους
    προσέχεις...
    ...
    λοιπόν, έρχομαι αθήνα,
    θα σε πειράζω μέχρι να νευριαστείς,
    και να μου φτιάξεις γλυκά!
    που το σκέφτηκα ε..;
    ...
    Κι όπως σε προείπε και ο Seirios,
    κοκκινομάλλα νεράϊδα με τα τατουάζ,
    καλό βράδυ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. λυπαμαι που θα σας ξενερωσω, αλλα δεν εχω τατουαζ. το προγραμμα περιλαμβανει 2 μεχρι το πασχα, αλλα τωρα που σας γραφω δεν εχω
    προς το παρον βολευομαι με πιρσινγ :P

    @Seirios,
    οποιος θελει να πιει κρασι στο σπιτι μου, φερνει και το τιρμπουσον του μαζι και ανοιγει και το μπουκαλι. εγω μονο τα ποτηρια βγαζω :P
    τα φιλια μου!

    *ασωτε,
    μολις αλλαξουμε τον κοσμο ομως, θα ξαναγινουμε παιδια, ετσι?

    *ξυλινε ιπποτη,
    τσ τσ τσ, αντρες! θα σου φτιαξω γλυκο αλλα δεν θα σ'αφησω να φας! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανή :)

    Δεν είμαι σίγουρος ότι είσαι η ίδια Φανή αλλά κάτι μέσα μου μου λέει ότι εσύ είσαι.

    Αν είσαι εσύ, είχαμε μιλήσει κάποιες φορές πάλιότερα όταν είχα και εγώ το blog, το οποίο όμως αναγκάστηκα να κλείσω..

    Έχω να μπω σε blog 2 χρόνια περίπου και ψάχνοντας για τιρμπουσόν έπεσα στο blog σου :p

    Χαίρομαι πραγματικά, και το εννοώ, που σε ακούω και είσαι καλά.
    Και αν δεν είσαι, don't worry, θα την βρεις την άκρη, σε θυμάμαι πολύ δυνατή :)

    Να σαι κάλα και να προσέχεις!

    Θα επανέλθω (μάλλον) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. *ανωνυμε,
    χμμ.. βοηθησε με λιγο :)
    το ονομα σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. fus..

    (σιγά μη θυμάσαι, αλλά εγώ σε θυμάμαι)
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελα ρε fus!! :)
    φυσικα και θυμαμαι!!
    πολυ χαιρομαι που με βρηκες! :)
    οταν ξανανοιξα το μπλογκ, πηγα να μπω στο δικο σου αλλα.. πουθενα.. μονο στο προφιλ σου με εβγαζε..

    πολλε φορες κοιτουσα τα μεηλ που μου ειχες στειλει τοτε και τελικα.. ε δεν ειχες και αδικο σ'αυτα που μου ελεγες..

    μη χανεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άσε είχα μπλέξει (εδώ μέσα) Φανή και αναγκάστηκα να το κλείσω.. δυστυχώς.
    Κάποια στιγμή το έκανα και όλο delete, μαζί και με τα μυνήματα τα δικά σου και των υπολοίπων (αυτό με πείραξε περισσότερο απ' όλα..)

    Τυχαία βρέθηκα εδώ και κατάλαβα ότι ήσουν εσύ, γι' αυτό σου έγραψα αλλού πως κάποια πράγματα δεν αλλάζουν και συνεχίζεις να γράφεις όμορφα :)

    Φανή, δεν ξέρω αν είχα δίκιο ή άδικο (αυτό, πλέον, το γνωρίζεις εσύ) αλλά ότι σου είπα το εννοούσα, αν και μέσα μου ψιλοφοβόμουν μη παρεξηγηθούν.. :)
    (θυμάμαι πάρα πολύ καλά τι σου είχα πει γι' αυτό σου λέω πως τα ενννούσα)

    Δεν θα χαθώ Φανή, χάρηκα πολύ που σε ξαναβρήκα στο άσχετο!

    Θα τα ξαναπούμε, σίγουρα :)

    To μαιλ που είχες ισχύει ακόμη;

    (τα μυνήματα αυτά αν θέλεις σβήστα για να μη σου λερώνω τον χώρο και τα υπόλοιπα μυνήματα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δεν μου λερωνεις τιποτα, ισα ισα, εκτος κι αν θελεις εσυ να τα σβησω, οποτε παω πασο.. ;)

    ναι, ισχυει το μεηλ, τσεκαρε και στο προφιλ μου, φαινεται κι εκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ Φανή για σένα το είπα, εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα :)

    Δεν το είχα δει το mail :p

    Σκέφτομαι να σου στείλω ένα mail, κάποια στιγμή σύντομα, αν δε σε πειράζει :)
    (αν δε θες, να μου το πεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα σου στείλω.

    Να προσέχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή