Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Κι αλλα γρηγορα πραγματα..

Εχουμε εξεταστικη λεμε.
Πολυ διαβασμα λεμε. -καλα, οχι και τοσο πολυ, αλλα να περασουμε και κανα μαθημα-

*αυτο παλι, που μολις εφυγε ο ΓΑΠ και ηρθε ο παπαδημος, ολοι το βουλωσαν και ξε-αγανακτησαν?
τωρα δεν καιγεται ο κ*λος μας?
τωρα βρηκαμε δουλειες?

*τι γινεται ρε μαν (μαν εκ του man αν εισαι αντρας, μαν εκ του μανιτσα αν εισαι γυναικα), θα ριξει καθολου χιονι? ειμαι συναχωμενη, εχω 46 πυρετο - 2 χαλασμενα θερμομετρα δειχνουν οτι εχω δεκατα μονο. τσ τσ τσ αχρηστα πραγματα μας πουλανε, 46 εχω σου λεω, το ξερω εγω!- και θελω να κοιταζω εξω και να χιονιζει. ακους?

*βαρεθηκα να διαβαζω σε συγκεκριμενο μεγαλο site κλαψιαρικα μηνυματα πονεμενων πατριωτων που χτυπιουνται γιατι οι βαρβαροι που κρεμονταν ακομα απο τα δεντρα οταν φτιαχναμε εμεις την ακροπολη -ποιοι εμεις ρε μαν, ησουν και εσυ εκει?- καταστρεφουν τη πατριδα τους και θελουν να αφανισουν το εθνος τους .

guess what. τη πατριδα σου τη κατεστρεψαν αυτοι που ψηφιζες τοσα χρονια για να σε βολεψουν.
αλλα ξερω, εσυ δεν ψηφισες ποτε κανενα απο αυτα τα κομματα, μπλα μπλα μπλα, που λεγαμε και με τον constandine.
που στο διαολο μαζευε τετοια ποσοστα ο δικομματισμος τοσα χρονια, δεν εχω καταλαβει αφου κανενας δεν τους ψηφιζε.
οταν λαδωνες δεν κατεστρεφες τη πατριδα σου?
οταν εβαζες βιζμα δεν κατεστρεφες τη πατριδα σου?
οταν εκλεβες την εφορια και τα τσεπωνες, δεν κατεστρεφες τη πατριδα σου?
Αρα, με βαση ολα αυτα -τωρα θα σου πω κατι αλλα μη τρομαξεις- τη πατριδα σου τη κατεστρεψες εσυ!

* 'εμεις ειχαμε και εναν πλατωνα, εναν αριστοτελη. εμεις τους δωσαμε τη δημοκρατια και τον πολιτισμο.'
παλι πληθυντικος. τι μανια σ'εχει πιασει. μπαρμπας σου ηταν ο πλατωνας? ο αριστοτελης? οχι. αρα τι 'ειχαμε'?
πες μου 5 πραγματα που ειπε ο καθενας απο αυτους. μπορεις? παλι οχι. ε τοτε σκασε!
ναι, φαε δημοκρατια και πολιτισμο τωρα. κανε μια βολτα στην αθηνα.
χορτασες πολιτισμο ε? σ'αρεσε?
αλλα ασε με να μαντεψω.. φανταζομαι οτι θα μου πεις πως για ολα φταινε οι μεταναστες. δεν θα σου πω καν οτι υπαρχουν και ελληνες που τους φερνουν εδω παρανομα γιατι δεν θα κοιμηθεις το βραδυ.
μονο οι μεταναστες ειναι το προβλημα σου?
και για τους ναρκομανεις που το κρατος, η πατριδα, το εθνος που λες και συ, τους αφηνει να πεθαινουν διπλα στο σπιτι σου?
τα'χω γραψει και σε αλλη αναρτηση. μην επαναλαμβανομαι.
παρενθεση. μεσα στον πολιτισμο βαζεις και τα μπουζουκια? κλεινει η παρενθεση.
οσο για δημοκρατια, εχεις υποψιν σου το στιχο 'θεωρουμαι τρομοκρατης για ο,τι λεω ετσι απλα'? θα στο εξηγησω αλλη μερα. εχετο στο μυαλο σου μεχρι τοτε.

και τωρα προσεξε με καλα γιατι θα σου πω κατι που θα σε σοκαρει.. ετυχε να γεννηθεις εδω, δεν εχεις καμια σχεση ουτε με τον πλατωνα. ουτε με τον αριστοτελη. ΟΥΤΕ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. αιωνες περασαν απο τοτε. πως να στο εξηγησω? αν παρεις το dna του αρχαιου δεν εχει σχεση με το δικο σου. και πρακτικα να το δεις!
ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΟ ΛΟΙΠΟΝ!

δεν σου λεω να μην νιωθεις περηφανος για το παρελθον αυτης της χωρας.
σε καμια περιπτωση δεν υποτιμω ουτε την ιστορια της, τουτε τιποτα απο αυτα που μπορει να μου καταλογησεις.
σεβομαι και την ιστορια της και τις παραδοσεις της και τα παντα. πραγματικα τα σεβομαι.
αλλα σεβομαι και την ιστορια του υπολοιπου κοσμου, των υπολοιπων χωρων.
σε καθε γωνια του πλανητη κρυβονται ενδοξοι αγωνες, μεγαλες προσωπικοτητες.
απο παντου μπορουμε να παρουμε κατι.
τα σεβομαι ολα το ιδιο. δεν μειωνω κανενος την ιστορια, κανενος τη παραδοση. τα σεβομαι ολα οσο σεβομαι και αυτη τη χωρα που γεννηθηκα και μεγαλωσα.
απλα εγω καταννοω πως το οτι γεννηθηκα εδω ειναι καθαρα τυχαιο γεγονος και ενω εσυ βλεπεις τον εαυτο σου σαν πολιτη μιας χωρας, εγω βλεπω τον εαυτο μου σαν πολιτη του κοσμου, γιατι, οπως καποιος εχει πει καλυτερα απο μενα, 'τα συνορα ειναι χαρακιες στη πλατη του πλανητη'.

και αν επιμενεις πως εμεις εχουμε πιο ενδοξο παρελθον απο τους αλλους, θα σου πω απλα οτι..
εμεις εχουμε ενδοξο παρελθον, οι αλλοι εχουν ενδοξο παρον. τι ειναι καλυτερο?
αν τα επιχειρηματα σου εχουν να κανουν μονο με το παρελθον, μη χρησιμοποιεις πρωτο πληθυντικο. ουτε εγω, ουτε εσυ ζουσαμε τοτε.
εχεις να μου πεις κατι για το οποιο νιωθεις εθνικη υπερηφανεια σημερα? μονο για το σημερα μπορεις να χρησιμοποιεις α' πληθυντικο.
δεν νομιζω οτι εχεις να μου πεις κατι.
αρα..

9 σχόλια:

  1. θα συμφωνησω απολυτα δυστυχως
    και καλη εξεταστικη
    μην τα παιρνεις στ κρανιο με το σημερα σαυτη τη χωρα
    δεν αξιζει
    ειμαστε στον αυτοματο πολιτο
    ο σωσον εαυτο σωθητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου θύμησες τον εαυτό μου στις περιόδους εξεταστικής... όλα τα άσχετα τότε με έπιαναν, τότε είχα διάθεση να διαβάσω ή να κάνω πράγματα εντελώς άσχετα με την εξεταστική...

    Θα συμφωνήσω κι εγ΄με όσα λες, αλλά κ με τον Άσωτο που κάμνει αναφορά σε αυτόματο πιλότο! Λοιπόν, αυτός ο "πιλότος" μας οδηγεί έξω από τη στρατόσφαιρα... έχει χαράξει πορεία παράξενη...

    Καλή δύναμη στα διαβάσματα σου
    και καλή εξεταστική!

    *εεε, κάνε κ κανένα σκονάκι... μη χαλάς την πιάτσα των ΑΕΙ... χε χε χε

    Φιλιά κ καλή βδομάδα να έχεις

    Για σένα
    http://www.youtube.com/watch?v=gtA7l555mlA&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. *ασωτε,
    ευχαριστωωω!
    δεν εχεις κ αδικο, αλλα και αυτο το 'ο σωσον εαυτο σωθητο', στο λαιμο μου καθεται..

    *σειριε,
    σ'ευχαριστω και σενα, εξηγησε το μου αυτο ομως, παρ'ολο που μ'αρεσει το αντικειμενο μου και τα περισσοτερα απο τα βιβλια της σχολης μπορω να τα διαβαζω ανετα -αν δεν σκεφτομαι οτι ειναι της σχολης-, τωρα με την εξεταστικη βαριεμαι που ζω! μαλλον μου 'χει μεινει ψυχολογικο απο τις πανελληνιες :P

    οσο για το σκονακι, αν με πιασουν, θα τους πω οτι εσυ μου ειπες να το κανω!! :P
    ευχαριστω και για το τραγουδακι!

    επισης παιρνω πισω αυτο για το χιονι.. υπαρχουν και ανθρωποι που κρυωνουν εκει εξω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη... Όχι στα σκονάκια :p Συγγνωμη βγήκε ο καθωσπρεπισμός από μέσα μου χαχαχαχαχα

    Διάβαζε καλέ και άσε τις αναλύσεις για τις εξετάσεις, να 'χεις να γράφεις :p Καλές επιτυχίες και καλή βδομάδα!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες στα ρε Φανή μας τα ΄χουν πρίξει οι αρχαιολάγνοι και οι συνοριοφύλακες. Η πατρίδα μου είναι ο κόσμος και η θρησκεία μου η ζωή... καλό βράδυ και καλή επιτυχία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι καλά ήταν τότε,
    που έμπαιναν στο δημόσιο,
    ο κάθε αγράμματος,
    επειδή είχε μέσο,
    και ο άλλος,
    που είχε φτύσει αίμα
    για να πάρει ένα πτυχίο,
    από μια οικογένεια
    που έτσι κι αλλιώς τα έβγαζε δύσκολα,
    (δεν περίμενε την κρίση),
    και το κάθε αγράμματο πλουσιόπαιδο,
    να το λέω πιο σωστά,
    το βόλευε ο μπαμπάκας,
    μέσα από έναν υπουργό, βουλευτή κτλ κτλ...
    ...
    όχι, όμως και εσύ,
    ο κάθε ένας,
    που ένας φίλος του φίλου σου,
    γνώριζε τον τρίτο ξάδερφο,
    του μπατζανάκη του γείτονα,
    του αδερφού του βουλευτή,
    και σου έλεγε θα σε βοηθήσει ρε,
    ψήφισε,
    και εσύ σαν το κορόϊδο, (δεν θα πω ζώο,
    γιατί θα τα προσβάλω..),
    πήγαινες να τον ψηφίσεις!
    και σήμερα επειδή,
    δεν σε βόλεψε κάπου,
    μιλάς για κλέφτες...
    εσύ όμως,
    που σε άφησαν έξω απ' το κόλπο,
    οι συμμορίτες,
    αν σε έπαιρναν, κλέφτης τώρα δεν θα ήσουν..;
    μήπως δεν το γνώριζες και πήγαινες με το σταυρό στο χέρι...;!
    ...
    δεν νομίζω!
    ...
    Άκου τώρα τι μάγκες γεμίσαμε!
    μπαίνω προχτές στο αστικό εδώ Πάτρα, έξω απ' τα ΤΕΙ και πάω να χτυπήσω φοιτητικό εισητήριο (0,80 ευρώ παρακαλώ για το ΤΕΙ, 1,10 για τα Πανεπιστήμια στο Ρίο!)..
    μου κάνει πάσο,
    και του λέω δεν το έχω μαζί μου τώρα...
    χτύπα δύο μου λέει..
    τι δύο..; δεύτερο δεν έχω! (όντως δεν είχα)..
    θα πάρεις επιβαρημένο μου λέει (1,50 ευρώ), και θα το χτυπήσεις και αυτό..
    κάτσε του κάνω, γιατί να πληρώσω παραπάνω, φοιτητής είμαι!
    εντάξει, νόμος είναι, τι θες να κάνω και εγώ..! μου αντιγυρίζει...
    είμαι εδώ λέω, σπουδάζω και εγώ και ο αδερφός μου, απ' τα Τρίκαλα, ο πατέρας μου αγρότης, και θα πληρώνω εγώ τα σπασμένα..;! λίγη κατανόηση δεν υπάρχει δηλαδή..; με την κατάσταση που επικρατεί..; εγώ του λέω, παραπάνω δεν πληρώνω!
    δεν είχε τι να πει...:
    καλά μου κάνει, κάθισε, κι αν μπει κανένας μέσα με παραπάνω εισητήριο,
    πες του αν είναι...
    θα δούμε του λέω...
    και κάθομαι...
    (καλά είπαμε πολλά περισσότερα αλλά λέω τα πιο σημαντικά εδώ)
    ...
    σε όλη την διαδρομή να μπαίνουν παιδιά μέσα αν όχι της ηλικίας μου,
    έφηβοι και το ίδιο σκηνικό...
    εγώ να μην μιλάω, αλλά μέσα μου να βράζω!
    μπαίνουν κάτι κοριτσάκια, αν δεν ήταν φοιτήτριες, μαθήτριες σίγουρα, και επειδή δεν είχαν το πάσο μαζί να τις βάζει να πληρώνουν τα διπλά!
    ...
    και ποιο είναι το ηθικό δίδαγμα..;
    το ένα ευρώ παραπάνω θα μας σώσει, ρε παιδιά!
    όχι τα εκατομμύρια!
    το ένα ευρώ!
    ...
    Τέλος πάντων,
    ας επικετρωθούμε λιγάκι στην εξεταστική προς το παρόν,
    και το καλοκαιράκι,
    με τον φραπέ στο χέρι,
    έρχεται η ταινία:
    Τιτανικός 2... Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. *Ιθακη-man,
    μην ανησυχεις, εχω παρατηρησει οτι οταν αυτοσχεδιαζω τα παω καλυτερα απ'οταν αντιγραφω, ασε που βαριεμαι να γραφω και τα σκονακια, οποτε μονο αν τα δω πολυ σκουρα..:P

    *νικολα,
    πατριδα μου ολη η γη..
    στη θρησκεια διαφωνω λιγο, αλλα ειναι αλλη συζητηση!

    *ξυλινε μου ιπποτη,
    ετσι ειναι.
    και το κακο ειναι πως πολλοι θα τα ξαναεκαναν ακομα και τωρα που ξερουν τι συνεπειες εχουν τετοιες πρακτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ευχαριστώ πολύ που μέσα απο το blog σου μου έμαθες τους the black keys...Τους έχω λιώσει..!Θα είναι στο επόμενο cd αυτοκινήτου!Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου και γενικότερα!Φλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. *λλλλι/νννννι,
    τυχαια τους εμαθα κι εγω και κολλησα!
    σ'ευχαριστω! οσες περισσοτερες ευχες μαζευονται, τοσο περισσοτερες πιθανοτητες εχω να περασω κανα μαθημα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή